BF November,2010 DEL 2
jag känner mig ganska lugn förutom över att bebisen ska vara FÖR stor för mig
NJsmamma: va fin mage o ganska stor skillnad på formen faktikt.
samma med dig williams mamma
tänk vilken skillnad det kan vara...
chanelll: din mage e oxå jättefin o lagom stor tycker jag. tofflorna va gulliga ju ![]()
sweetfia: jag tycker inte din mage e så liten, ganska stor ändå men inte för stor. jag tycker nog att du ser ut att vara i den veckan du är i. fin mage i alla fall ![]()
ja jag bara känner att jag pallar inte höra ett ord till om min mage från okända. som du säger så orkar man ju inte ens lyssna eller svara till slut.
visst kan jag tycka att min mage e ganska stor men inte så stor som vissa påpekar. fast det e klart, alla tycker ju olika.
vi har ju inte hittat nåt namn än. min 7åring kom idag o sa nicco. både jag o min man började fundera på det. vad tycker ni om det namnet?

Är i v.33 (32+3).
Har misstänkt att fixering är på gång här så kanske det beror på det då! Både igår och idag har det varit obekvämt att böja sig för mycket framåt då det känns som att bebis "hamnar i kläm" långt ner.
Känner mig inte orolig över den misstänkta läckan i och med att det är så pass lite. Fostervattnet ska ju liksom nybildas allterftersom och det är nog inte mer än 1, max 2 matskedar totalt som kommit även om det känns som massor när halva trosan blir våt...
Dock är jag lite osäker på huruvida det är lämpligt att jobba med läckage?
Har ett 12-timmars pass framför mig imorgon och mitt jobb är rejält tungt med lyft på runt 70-80kg....