• Rosen

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-09-19 18:53:10 följande:
    Men va dåligt! Jag är väldigt försiktig med att skriva kön, nä jag skriver aldrig kön för man vet ju inte om det är hemligt! Vi har berättat för en del men jag har hlr inte gått ut med könet på fb.
    ja det känns som hon gjorde det av ren jäkelskap eftersom jag sagt innan att vi inte vill avslöja det o framför allt inte på fb
  • Rosen
    Annizsj skrev 2010-09-19 18:54:32 följande:

jag vågar knappt skriva vad jag röstade. Finns så många konstiga där ute-...Men jag röstade iaf rätt hahah Gillar färgen rött

haha men vi e inga konstiga här i denna tråden så vi lovar att inte hämnas om du röstar på fel
  • Rosen
    NoahLeah skrev 2010-09-19 18:56:29 följande:
    Jag röstade blått.
    aha
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-09-19 18:58:27 följande:
    Rosen jag förstår att det känns jobbigt när han rör sig, han är ju rätt stor och verkar va ganska stor i rörelserna! Min bebis har lugnat sig och visst hon rör sig mkt men det är mest bök nu.
    ja riktigt jobbigt. fast det känns så himla dumt att klaga på nåt sånt här som sparkar o rörelser för det e ju bara en trygghet att han lever där inne. men jag kan inte låta bli att få spel på det nu.
    NoahLeah skrev 2010-09-19 18:58:54 följande:
    Nu har jag nog missat något, någon som avslöjat könet på fb???
    ja jag satte ut ett foto på min mage på fb o där var jättemånga som kommentera o sen frågade nån vad det e för kön o då skrev jag att vi inte vet än. sen skrev min granne"e det inte 100 att det e en pojke till"
    o jag blir så irriterad på sånt. för hon visste om att vi inte vill säga det till alla o sen när hon läser på kommentarerna där jag skrivit att vi inte vet vad det e för kön så borde man ju fatta att jag inte vill avslöja det.
  • Rosen
    MammaDeborah skrev 2010-09-19 19:01:33 följande:
    Tja, jag har ju sagt redan tidigare vilket block jag känner starkast för men vilket parti det blev håller jag nog utanför forumet. Det räcker fint att vi har våra bebisar som gemensam faktor, det andra kan kvitta :)
    okej det respekterar jag
    Marinero skrev 2010-09-19 19:02:06 följande:
    Näe fy f-n va elakt rent ut sagt! Man blir ju vansinnig på sånt!

Jag vågade inte rösta annat än rött för mitt jobbs skull. Blåa vill ha bort svenska sjömännen tyvärr och de har redan planerat att fortsätter de vid makten ger de alla svenska rederier fria händer att flagga ut våra skepp och då gäller ingen LAS eller ngt, o facket kommer inte ha ett skit att säga till om. Sambon tror inte att de blåa skulle göra det eftersom vi blir rätt många arbetslösa men att de ger rederierna fria händer är ju tyvärr ingen lögn så jag vågade faktiskt inget annat. Så blir det blått igen får vi se va som händer... bara hoppas på det bästa.
    oj då förstår jag att du rösta rött. det verkar ju helt knäppt att dom vill ha bort sjömännen. det e ju ett viktigt jobb det med ju!
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-09-19 19:09:35 följande:
    Men jag förstår hur du menar och att du känner så ska du inte känna dig dum över för klart du är glad att han lever o känna det, men faktum är ju att det är obehagligt och jag förstår att du känner så!!
    ja precis
  • Rosen
    NoahLeah skrev 2010-09-19 20:14:32 följande:
    Rosen: Fy vad irriterande.
    ja.. fattar inte varför folk måste göra så....
    jag kommer inte heller vilja lägga ut foto på fb direkt på bebisen men det kommer nog min man göra.
  • Rosen
    Annizsj skrev 2010-09-19 20:25:44 följande:
    Usch nu börjar jag få riktigt ont i övre magen.....revbenen! kommer BLI två låååånga mån...... Kan inte fatta att vi ska ha en bebis till......har nog skjutit det framåt hela tiden. Men nu blir man verkligen påmind om det hela tiden. det är ett sånt liv där inne och börjar kännas neråt...samtidigt som jag är öm där uppe......Sist hade jag sååå ont där de sista veckorna...vill inte ha det igen
    usch ja
    NoahLeah skrev 2010-09-19 20:26:30 följande:
    vad trött jag blir på folk..skrev just på fb att det känns som man blir lynchad om man röstar fel o det dröjde inte länge innan anklagande svar kom...fritt val my ass.
    äsch bry dig inte om det, alla kan ju inte tycka lika. det får folk acceptera
  • Rosen

tack alla ja lite framtung e man ju nu. men skönt att det snart e över

bebis: va duktig du e som gått 3 km, det hade jag aldrig orkat hahaha

taniko: jag tror oxå jag fortfarande har lågt järnvärde för jag glömmer att ta mina järntabletter o jag känner mig jättetrött. ska kolla värdet på mån hos bm...

maddie: haha min mage e inte rund o go, den e så hängig men tack ändå. jag har alltid haft så här ful mage alla graviditeterna
    har du o helen setts på maxi?

williams mamma: många som blev förvånade nu när ni avslöjat att det e en kille eller? alla tror att vi ska få en tjej

chanelll: jag tror det kommer gå bra med en ny bebis, kommer nog bara vara spännande för olivia första veckan sen kommer hon nog låta henne vara, tror du inte det?

min man slutade röka som jag för 7 år sen men snusar nu. han ska försöka sluta snart. vi får se hur det går.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2