-
¨ja minst sagt fullt hus med pojkar.... förstår inte hur 3-4 barn kan föra så mycket liv, det blir ju olidligt till slut, man står inte ut. som tur e så kan dom ju vara ute nu mycket men igår var det så dåligt väder att jag tänkte att de kunde vara inne. men det kommer dom inte få vara på ett tag nuMarinero skrev 2010-05-13 10:01:12 följande:Absolut, man har mer förståelse för man är mitt inne i det allihop om man säger så Kan tänka mig det är fullt hus med sjuåringar Pojkar dessutom :-Eric Saade ja, alla småflickors favorit
-
oj måste kännas jätteskumt ju.Helen C skrev 2010-05-13 22:54:52 följande:Ja det e ärligt och känna sparkar, men inte när bebisen drar en hand eller fot tvärs över magen, va nästan lite otäckt
böjer jag mig ner eller gör nån konstig rörelse med överkroppen kan jag mycket väl få en konstig känsla i magen, precis som en fot som sparkar ganska hårt. men det e ingen fot, antagligen bara lite spöksparkar eller nån tarmar eller nån nerver. för jag känner inte det annars utan bara då.
jennypenny: gud vilken fin mage du har!
jag e ju fortfarande så pass anonym här på fl så jag kan inte lägga ut bilder på min mage än. -
pennyjenny var det visst, inte jennypenny
sorry -
jag är i vecka 17 och jag känner inte heller ett dugg. fast med de andra kände jag inte förräns vecka 20 och 21.Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-13 19:49:48 följande:PennyJenny: Jätte fin mage ! Jag är snart i Vecka 17 men ja känner inte bebis ETT dugg =(
men man kan inte låta bli o bli lite orolig när alla här inne känner sin bebis utom en själv
-
jag har en video när jag var gravid med min minsta när han drog en fot över hela magen, ser ut som där ska komma ut en alien eller nåt. det ser ganska läbbigt ut. men det var i vecka 34Marinero skrev 2010-05-14 09:01:00 följande:Helen C: gud va läskigt! Det kunde jag se m Olivia en bit in på gravititetmn när jag satt ner hur hon frog en fot rätt över magen Men en grej som känns läskigt som jag erfarit en tre ggr är när jag vänder mig häftigt i sängen om jag sitter el halvligger, att ett ligament typ vrider sig el nåt, jag blev skiträdd första ggn för det bara kom och jag har aldrig haft så innan! Vet inte va det är men jag kan inte komma på annat än ligamenten. men skitläskigt kändes det! -
lycka till med butiken, hoppas den går bra!Min Engla skrev 2010-05-14 10:29:19 följande:PennyJenny: Tror POJKEKicki08: Tror POJKEChanelll:tror FLICKAWilliams Mamma 070824: Tror POJKEFrogster: Tror POJKEHelen C: Tror POJKEBisquit: Tror flickaRosen: tror flickaCatt: tror PojkeMaddie72 tror flickaHedi: Dr. sa förmodligen POJK, även det jag trodde.Min Lukas: Tror PojkeTaniko: Tror PojkeTrulsa79: Tror PojkeMin Engla: Tror FlickaI Morgon går jag in i v 16 (15+0) jag tror inte jag har kännt bebisen riktigt än, jag har anat något men tror ändå att det varit något bubbel i magen.Men magen är så stor!! På kvällarna är det ju nästan så att man skämms - hahaha!Hoppas ni har en mysig lång helg!!!Imorgon kl 11.00 öppnar jag min egen lilla klädes och inredningsbutik här i Helsningborg - jag är så nervös!!! Har ju lagt så mycket tid och pengar på den!! -
klart att vi vill veta vad det ska bli, eller jag vill i alla fallZazz82 skrev 2010-05-16 09:39:01 följande:Long time no see!! Men nu är jag här igen. Har haft mycket att stå i. Det ser ut som det börjat lugna sig lite nu. Var på det stora UL i Fredags allt såg bra ut. Liten stog på huvudet och jag fick inte alls några bra UL bilder. Skit besviken. Hon som undersökte mig tog fan ut det dåligaste av dåligate vinklar. Så här dåliga bilder har never ever fått nån gång av mina gravidteter. Tur jag slapp betala för dem. Här in gick två bilder i undersökningen. För flyttad igen då rå. Skit men sånt är livet. Vecka 17+1 i dag.. Känner bebis då och då. Jag vet vad det blir någon som vill veta? Kunde inte hålla mig ville veta som med mina adra två barn. Här har det tvättas baby kläder i helgen och lagt fint i lådor. har öven köpt nya mamma kläder nu legging skjorts mamma tröjor skojortor tippar och ett linne. Inte dåligt va.. Går i skolan och tok pluggar nu för att jag vill få undan så mycket som möjligt i plugget innan mamma ledigheten.. Hur har ni det.. Kramiz från Zazzen :) *saknat er*
så beräääääätta
skönt att allt såg bra ut ialla fall men synd du inte fick några fina bilder. -
hej alla o tack för er omtanke! känns skönt
Jag mår bra o har slutat läcka men jag har inte fått nåt svar på provet än. vill ju veta NUUUUU
jag e fortfarande lite nojig att anstränga mig för mycket så jag tar det ganska lugnt. jag har ju börjat jobba igen men försöker ta det så lugnt det går.
på ons går jag in i vecka 18 och har fortfarande inte börjat känna nåt bubbel i magen
jag vill ju oxå börja känna rörelser.
pennyjenny: vilken lättnad att det inte var lungcancer! -
hej på er!
jag har inte hunnit läsa igenom, ville bara berätta att läkaren ringde idag o berättade att fvp såg bra ut så det känns skönt!
men könet vet jag fortfarande inte, men ska på ul på tis så jag hoppas att vi får reda på det då.
i morgon ska jag hämta hem en kartong med bebiskläder som jag förvarat hos mina föräldrar. ska bli spännande o se vad där finns
hur har ni alla det? -
ja jättesköntMarinero skrev 2010-05-18 20:07:14 följande:Rosen: va skönt!! Nu kan du slappna av Sassa82: vilken jobig dröm Ja va gör man om det kommer ut två extrabarn liksom
håller tummarnaJojo 85 skrev 2010-05-18 20:22:29 följande:Nu är det några som kollar på vår gamla bil Hoppas verkligen det blir en affär! Vill inte ha den ståendes längre i väntan på köpare.. det kosar bara pengar, men vi har iaf ställt av den.. vi måste ju ändå betala en viss summa o parkeringsplats varje månad.. skul vara kul att få lägga undan dom pengarna till nåt skoj ist..