PennyJenny skrev 2010-05-19 09:10:53 följande:
Skönt att höra Grattis!! Men brukar man inte få veta kön vid fvp?
kicki08 skrev 2010-05-19 08:01:10 följande:Rosen: Jag vet hr det är med 7 åringar... Imorse hade jag och sonen ett praktgräl om kläder!! Så jäkla löjligt. Men han lade sig och stortjurade och totaltrotsade. *suck* När jag hade lämnat av honom på skolan kändes det inte bra alls.. Man blir ju
ledsen.själv mår jag verkligen inte bra alltså. Jag kan inte sätta fingret på det alls. Jag känner mig jättenere och hängig. Trött som aldrig förr. Har jag inte ont i huvudet lr nacken så har jag ont i en axel bara sådär utan vidare... Hela min kropp är jättekonstig och jag fattar inte vad som händer. Sen har jag fått en massa konstiga utslag runt halsen och lite på armarna som kliar nå jäkligt. Jag vet inte vad jag ska göra....
ja ibland e det ohanterbart o jag vet inte vad jag ska ta mig till. det känns som man bara vill ge upp ibland men sen vet man oxå att det bara e en period som han är i just nu. men måtte denna trotsperiod snart vara över
om någon har nåt tips på nåt som har funkat så vill jag gärna att ni delar med er
jo man får veta könet vid fvp men eftersom jag inte fått hem brevet än så har jag ingen kod som jag kan identifiera mig med så får jag vänta tills jag får den sen får jag veta könet. men på tel sa hon att det tar ca 12 dagar till. så det e ju närmre till ul på tis

popcornplaya skrev 2010-05-19 08:45:51 följande:
Det är väll mkt hormoner som gör att man kan känna sig riktigt nere. Jag hade det så igår i alla fall. Allt känns bara skit.
inte kul att må så där kan jag tänka mig, krya på dig o stor kram till dig! vi finns här om du behöver prata.
PennyJenny skrev 2010-05-19 09:11:10 följande:
Ny vecka - igen! Tiden rullar faktiskt på ändå :) Är i v17 nu sedan ett par dagar. Bara 2 veckor kvar till stora UL. Är fortfarande äckligt nervös inför det. De andra graviditeterna har jag vid denna tiden hunnit göra x antal ulj pga komplikationer. Men nu har jag ju inte gjort ul sedan v12 vilket är rekord för mig. Kanske därför man är så förskräckligt nervös? :o) Vet ju att liten lever där inne, är mer rädd att de ska hitta nåt fysiskt fel nu.
har du oxå bf i oktober? spännande när man kommer över vecka 16-17 tycker jag, det känns som att det e då allt spännande börjar med RUL o rörelser osv. man börjar inse att där verkligen finns en bebis i magen