Inlägg från: Jojo 85 |Visa alla inlägg
  • Jojo 85

BF November,2010 DEL 2

Taniko: när min mamma väntade mej vände jag på mej till säte.. Hon var inne för vändning, men gick inte pga moderkakan va ivägen.. Fick ny tid.. Väl inne för det hade jag vänt mej till rätta hon mådde illa båda gångerna jag snurrade runt.

MammaD: hade värre förra grav, men även nu. Som tur är gör de sällan ont.. Var ett rent H-vete förra grav. Xyloproct (el hur det stavas) är bra. Det är en salva.

• Jojo 85

MammaD: det är inte kul när det gör ont där bak

Taniko: ja, visst.

Zazz: just det.. Nu kom jag på att du uppdaterat om din busbebis. Minns inte om jag kommenterade det? Hur känns det i denna ovisshet?

• Jojo 85

Nu vill jag oxå se.. Men maken fixar med sitt företag så nytta går före nöje..

• Jojo 85

God morgon! Här är en som faktiskt haft en hyfsat bra natt

I eftermiddag ska vi till min kusin o Josefine får leka med sysslingen. Så får jag snusa lite på lilla sysslingen vi kommer käka där oxå.. Ska bli så trevligt.

Snart dax för välling till Josefine..

Vi gjorde ett försök till lite vuxenmys igår.. Gick väl sådär.. Kände mej som en strandad valross o kunde lixom inte få så mycket ut av det. Min man kallade mej iaf för snygging.. Gullig han är, tur han kan tycka det ändå

• Jojo 85

Bebis: ja, det blir nog inga Viking. Jag får testa om hon kan ha raggsockor i sina gummistövlar först. Overall o fleecefodrat galonställ har hon iaf..
    Vinterskor vi skaffa.. Svårt med storlek bara..

• Jojo 85

Tessiej: Josefine är 17 månader.. Det jag kände med kavatskorna var att dom inte var lika tunga som dom andra sorterna.. Det är bara ut o prova på henne.

• Jojo 85

Dazazz: vet bara inte vart jag kan hitta begagnat förutom på nätet. På tradera tycker jag priserna drar iväg löjligt mycket.. Då har man ju inte ens fått klämma o känna på skorna.

Ang förlossning.. Det är ju inget man kan bli rutinerad på.. Allt kan ju hända. Man är ju helt utlämnad i andras händer..

• Jojo 85

Hedi: nej, det är inte bra för dom. På Danderyd här i Sverige/Sthlm har dom bytt ut luftsystemet el vad det nu var så att personalen inte ska drabbas lika mkt av gasen (om jag minns rätt). Sp ber dom en att andas ut i masken ist för ut i rummet.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2