Inlägg från: Jojo 85 |Visa alla inlägg
  • Jojo 85

BF November,2010 DEL 2

HelenC o Kicki: Fina magar! Måste nog hålla med om att kickis mage inte är så stor.. men den kanske är mer på bredden än rakt fram?? Min väninna fick aldrig någon ordentlig gravidmage (alltså ännu mindre) men hon vart väldigt bred om höfterna.. vilket hon fortfarande är. Josefine o hennes son är jämngamla. Det är så olika hur kroppen blir. Jag vart ju smalare om höfterna än på flera år, när jag ammade Josefine, tyckte min rumpa försvann lite för mycket nästan t o m. Mindre el större så är man ju lika gravid för det

Josefine 4 maj 2009, BF 1 dec 2010 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
  • Jojo 85
    Jojo 85 skrev 2010-10-05 11:41:39 följande:
    in mage!
    Just det.. kom ju in nån magbild igår oxå.. kunde inte se den från mobilen.. får se om jag kan hitta den biden oxå..
    FIN mage! ska det ju såklart stå
  • Jojo 85
    kicki08 skrev 2010-10-05 13:02:49 följande:
    Vilka fina magar ni har!

Jag ökade oxå två kg på bara två veckor här vid senaste vägningen. Inte kul alls, men jag vet ju att jag inte stoppat i mig något märkvärdigt så jag får väl tro på att det är vatten. Här har du en till som ser ut som en stor boll Höfter och rumpa är REJÄLT stora nu känns det som Tur att sambon gillar stora rumpor. hihi
    Fick bara denna låten på huvudet nu: "I like big buts and I cannot lie.. "
  • Jojo 85
    Belavon skrev 2010-10-05 16:25:24 följande:
    Var på TUL idag och bäbisen väger ca 2100g. Helt på normalkurvan och allt annat såg bra ut.

Gick även upp en våning och hälsade på min bästis som fick en dotter förra helgen. Alla mådde så bra och det var så underbart att få se bäbisen. De skulle få komma hem idag och sova hemma på permis sedan tillbaka till sjukhuset. Men bäbisen har sluppit alla slangar och andas och äter helt själv nu.

Ska nog gå och sova ett tag, fick bara 3 timmar i natt. Men jag har ändå varit väldigt pigg och på glatt humör.

Fina magar ni har!
    Vad skönt att allt såg bra ut. Mysigt o få se bebis Jag ska på TUL nästa vecka.
  • Jojo 85
    Bebis050810 skrev 2010-10-05 18:17:36 följande:
    Yes! jag hittade kläderna!! 2 stora kartonger med kläder i storlek 50 och 56. Så nu kan jag vara lugn. Är såklart en hel del rosa men mkt vitt oxå så nu är det bara att tvätta upp det som är sunkigt och stryka.

Har ni oxå en massa gula fläckar på kläderna som legat ett tag?
    antar att det är kräks o mjölkfläckar som kommit fram nu när de legat nerpackade. Har ni nåt tips på hur jag får bort de fläckarna. ska prova med "tabort", vanish och galltvål och maskintvätt och hoppas på bra resultat!
    Jag hade på lite vanish.. o dom försvann.. men vet ju inte om dom kommer fram igen om bodyn ligger ett tag så jag ska kolla den igen nästa månad..
  • Jojo 85

bebis: jag tror på att testa först med vanish o tvätta med vit-tvättmedel el det du har hemma.. går det inte bort for du väl ta till klorin el remol.. helvita kläder i bomull kan man ju bleka i klorin

• Jojo 85

vet ju inte heller vad för kön det är där inne i magen Spelar ingen roll.. visst vore det kul med en av varje, men det kanske är roligare för Josefine med en syrra.. mest hänger det väl på hur bra barnen går ihop i framtiden. Min man skulle nog bli glad över en liten kille.. det är ju vanligt att man "önskar" sej samma kön som man själv är..
    Blir det en tjej så finns det kläder i mängder iaf.. blir det en pojke så får man handla gulliga gossekläder Åh, det finns så mycket FIIIIINA pojk-bebis kläder!

• Jojo 85

min man har skojjat lite om att om detta blir en tjej så ska vi försöka en gång till.. men då får det dröja några år så jag hinner jobba emellan.. om nu inte det kommer fram en ny metod så att män kan bli gravida.. man kanske kan skapa en livmoder i mannens mage

• Jojo 85

Belavon: vad roligt att han kommer hem nu äntligen! Kanske ska vara redo med kameran för när han ser dej.. Ser magen

Ang. Stjärntecken så finns det ju alltid saker som både stämmer o inte stämmer, så jag tar ganska lätt på det. Skulle säkert kunna identifiera mej med olika tecken, nåt hittar man väl alltid som stämmer in..

Idag skavi till öf på eftermiddagen.. Får se om jag kan hitta lite fint begagnat i klädväg till Josefine.. O kanske bebis oxå.. Vem vet

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2