BF November,2010 DEL 2
men underbart är det trots all oro och alla jobbiga stunder med bråk o tjat.
Barn är livet
Trots att Olivia visar sin envisa och fruktansvärt hetsiga sida
Trots att Olivia visar sin envisa och fruktansvärt hetsiga sida Taniko: ledsen för din situation
Men finns det ingen annan utväg är separation det bästa för alla, inte minst för dina barn! De behöver ju även en mamma som mår bra även om det i början kommer va tufft för separation är tufft även om man själv väljer att separera! Kram!
God morgon. Idag ska jag ner till Gbg och hälsa på mitt jobb. Är ju dags snart att jobba en sväng innan man går hem igen. Så jag ska hämta ut lite nya arbetskläder. Hade jag vetat när jag gick hem sist att jag skulle komma tillbaka gravid hade jag ju inte behövt lämna in kläderna
Men vem sjutton kunde tro det 
Trulsa: stort grattis
Ja just nsg kön så har de ju hänt att de säger fel men det är ju inte speciellt vanligt även om det händer. Men man får bara va medveten om det
Själv ska jag göra köns ul men här i Thn säger de ändå inte könet så
Williams mamma: grattis, va underbart ![]()
Jag gillar Leia och Klara väldigt mycket. Sambon är inne på Leia mest om det blir en tjej. Jag är lite i valet och kvalet. Gillar båda namnen lika mkt tror jag.
Hedi: ja jag tänker tyvärr på Star Wars med även fast namnet är fint, därför känner jag mer för Klara ![]()