-
yonasam skrev 2010-05-07 21:36:56 följande:De är så söta...
-
Hedi: vad skönt att du fick tag på tabletter
Jag fick ta alvedon förra veckan för huvudvärken va så envis, höll i sig i flera dar! Va kul att du hittade rea-jeans! Undrar om de rear ut här med 
Idag gick jag in i trimester två
-
TackHelen C skrev 2010-05-08 09:29:54 följande:Min sambo har oxå gått upp lite i vikt... Jag ställde mig på vågen idag och har gått ner 1 kg.... Men vänder väl snart när man kan äta igen.... Chanell-Grattis=) Har sovit riktigt bra inatt och det e skönt, inte ofta man gör de.... Här blir de innedag idag då vädret e riktugt ruggigt
Jag har sovit som en prinsessa inatt
Gick upp halv sex på toa och somnade om, så när jag hör Olivia va jag så yrvaken så jag va säker på att klockan va max halv sju! Gissa om jag blev chockad när jag såg att den stod på 07.43!
Hon brukar alltid vakna runt sex varje morgon!
-
Har för mig jag ringde sjukvårdsrådgivningen när jag undrade om jag kunde ta en citodon när jag ammade. Det stod nämligen på bipackssedeln att det inte fanns några något som tydde på att det går över till barnet men enligt dem skulle jag abs inte ta citodon när jag ammade. Nu kan du ju ta alvedon utan problem, däremot vet jag inte hur många och hur ofta!Rosen skrev 2010-05-08 10:44:28 följande:ett par ggr e ingen fara att ta alvedon under graviditeten men jag blir lite bekymrad för jag har ätit alvedon varje dag i över en månad nu, känns som om det skulle kunna skada fostret eller nåt -
Eller under hur lång tid glömde jag skriva.
-
Ang gravidkläder så går jag jättemkt i mjukisbyxor el tights! Jeans är fint men i ärlighetens namn inte alls så sköna som mjukisbyxor
Man kan ju matcha mjukisbyxor med snygga toppar
Jag köpte ett par svarta med dragsko på hm som är supersköna! Hade såna förra graviditeten med men jag slet sönder dom!
-
Ja precisRosen skrev 2010-05-09 11:24:25 följande:ja eller hur e mjukisbyxor o tights fint?! tights e ju dessutom mode ju
Jag har fem par fr Cubus som är sååå sköna! Jätteelastiska och sköna, men får se hur länge de sitter bra på magen!
-
Förstår till fullo att du är nervös! Men det kommer gå bra ska du seRosen skrev 2010-05-09 11:57:42 följande:ja vi får reda på könet då oxå jag har hört att det inte gör ont med att det känns jätteobehagligt. sen e jag nervös för missfall efteråt. men jag ska aktivera mig massor i dag så jag slipper tänka på det
Åh jag vill oxå känna bebis, men här känns ingenting alls
Men ja, ff bara i v13+3 så vad begär jag?
Men längta kan man ju göra 
Idag har vi vart hos svärmor och hennes man. -
Hedi, ja dom är grymma mjukisbyxorna! Nu har ju hm bättrat på sina byxor rent allmänt så att det har mkt högre mudd! Innan blev de ju nästan för små på magen när man va höggravid. Och jag gillar när det täcker magen bra!
Leggings är verkligen kanon då man kan matcha med snygga tunikor osv.
-
Jag får ofta brännande hugg i magen när jag vänder mig. Känns obehagligt men helt ofarligt, det är ligamentenBisquit skrev 2010-05-10 08:47:09 följande:God morgon! Usch va jag hatar måndagar. Men jag försöker hålla mig på bra humör, jobbar ju bara heldag idag och i morgon, sen till 13:30 på onsdag och efter det är jag ledig. ( tills nästa jävla måndag, haha ) Har lite småont i magen, undrar vad det är, hoppas det är träningsvärk eller nåt. Ibland får jag ont, jätteont på ett litet ställe på sidan av magen om jag ligger på sidan eller vänder mig fort i sängen. Har läst att det är "gummibanden" till livmodern som kan göra ont. Men man blir ju lite orolig. Kanske ska ringa till bm, ska ju inte dit förrän v 28. Märkligt att det är så sällan... Iofs har jag ju rul i slutet på maj, men det är ju inte min läkare.
Kicki: ja eller hur, vem bryr sig vad chefen tycker! Det är du som ska ha barn och det som räknas
Ja Olivia kunde jag känna pyttelite i v17 fast ytterst lite som bubbel. Så man får ge sig till tåls