Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Ang magen på kvällen så är de gigantisk stor. Man tror ju man ska föda när som helst och då e man bara i vecka 16 liksom, haha....

Bebisen har nog fått åka runt inatt då jag vrider och vänder på mig så mycke, haha....

• Helen C
    Frogster skrev 2010-05-14 13:56:12 följande:
    Legat på soffan och vilat en stund. Huvudet bultar och rygger värken....Rätt var det var började liten rumla runt som sjutton! Låg och bara njöt i en liten stund sen var jag tvungen att prova borra ner fingrarna i vadderingen och jo men visst!Mina fingrar möttes av små lätta buffar Nu är jag helt lyyyrisk! Hahaha
    ååå så mysigt....
    Min bebis e lugn efter gårdagen bravader så den vågar väl inte röra sig haha....Försöker väcka den men icke
  • Helen C

Många som måste boka RUL, sköter inte eran BM de så ni får hem pappar om RUL?? Så är de i Kalmar iaf, slipper man tänka på de

• Helen C
    Frogster skrev 2010-05-14 15:06:32 följande:
    Här bokar BM alla de besök som de själva rekomenderar man ska gå på. Alltså rul och alla senare "obligatoriska" undersökningar som kommer.KUBet jag gjorde var däremot inget som de själva rekomenderade så då fick jag boka det på egen hand =)Förresten, när gör man nästa koll efter rul?Tänkte, man lär väl göra nån uppföljning och kolla hb och äggvita och sånna saker som kollades på inskrivningen...
    Jag kommer göra RUL i vecka 18+ och sen ska jag kontakta BM och kommer då få en tid i vecka 24 eller 25, så det e sent...Så det e ett hopp där...
  • Helen C

ååååå SOL, de va länge sen man såg de.. Här är de bara skit väder, regn regn och åter regn, ska tydligen va så hela helgen så tråkigt med när man fått barnen idag med...

• Helen C

Det e väl olika där man bor kan jag tänka mig.....

Här är min bebis väldigt lugn idag, försöker få liv i den men den vill inte.. Igår va de full rulle på kvällen så hoppas jag får någon spark senare=)

• Helen C

God morgon
    trött trött och åter trött, inte sovit många timmar inatt. Killen kom hem kl 03.00 och efter de kunde inte jag somna om, kl halv fem gav jag upp och la mig i soffan.... Lillkillen vaknade kl 7 *gäsp* Bara att vänja sig

• Helen C

God kväll...
    Inte känt av bebis så mkt nu efter de som hände i torsdag kväll.. Kände lite fladder ikväll när jag spelade kort med syster. Vill känna sparkar nu när man kände av de i torsdags

• Helen C
    Zazz82 skrev 2010-05-16 09:39:01 följande:
    Long time no see!! Men nu är jag här igen. Har haft mycket att stå i. Det ser ut som det börjat lugna sig lite nu. Var på det stora UL i Fredags allt såg bra ut. Liten stog på huvudet och jag fick inte alls några bra UL bilder. Skit besviken. Hon som undersökte mig tog fan ut det dåligaste av dåligate vinklar. Så här dåliga bilder har never ever fått nån gång av mina gravidteter. Tur jag slapp betala för dem. Här in gick två bilder i undersökningen. För flyttad igen då rå. Skit men sånt är livet. Vecka 17+1 i dag.. Känner bebis då och då. Jag vet vad det blir någon som vill veta? Kunde inte hålla mig ville veta som med mina adra två barn. Här har det tvättas baby kläder i helgen och lagt fint i lådor. har öven köpt nya mamma kläder nu legging skjorts mamma tröjor skojortor tippar och ett linne. Inte dåligt va.. Går i skolan och tok pluggar nu för att jag vill få undan så mycket som möjligt i plugget innan mamma ledigheten.. Hur har ni det.. Kramiz från Zazzen :) *saknat er*
    Kul och se dig igen.... Klart du måste berätta va de blir=)Nyfiken.. Tråkigt med bilderna bara....

Vilka drömmar man har alltså, drömmer mycke under en natt. Men inatt vaknade jag av världens ryck. Antingen drömde jag att bebisen drog sin hand i magen eller så gjorde den de och jag vaknade.hmmmm haha
  • Helen C

Har lagt till en ny länk nu ang könet, svårt och veta va man skulle döpa tråden till så inte hela familjeliv lägger till sig=)

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2