BF November,2010 DEL 2
Ang magen på kvällen så är de gigantisk stor. Man tror ju man ska föda när som helst och då e man bara i vecka 16 liksom, haha....
Bebisen har nog fått åka runt inatt då jag vrider och vänder på mig så mycke, haha....
Ang magen på kvällen så är de gigantisk stor. Man tror ju man ska föda när som helst och då e man bara i vecka 16 liksom, haha....
Bebisen har nog fått åka runt inatt då jag vrider och vänder på mig så mycke, haha....
Många som måste boka RUL, sköter inte eran BM de så ni får hem pappar om RUL?? Så är de i Kalmar iaf, slipper man tänka på de
ååååå SOL, de va länge sen man såg de.. Här är de bara skit väder, regn regn och åter regn, ska tydligen va så hela helgen
så tråkigt med när man fått barnen idag med...
Det e väl olika där man bor kan jag tänka mig.....
Här är min bebis väldigt lugn idag, försöker få liv i den men den vill inte.. Igår va de full rulle på kvällen så hoppas jag får någon spark senare=)
God morgon
trött trött och åter trött, inte sovit många timmar inatt. Killen kom hem kl 03.00 och efter de kunde inte jag somna om, kl halv fem gav jag upp och la mig i soffan.... Lillkillen vaknade kl 7 *gäsp* Bara att vänja sig
God kväll...
Inte känt av bebis så mkt nu efter de som hände i torsdag kväll.. Kände lite fladder ikväll när jag spelade kort med syster. Vill känna sparkar nu när man kände av de i torsdags
Har lagt till en ny länk nu ang könet, svårt och veta va man skulle döpa tråden till så inte hela familjeliv lägger till sig=)