Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-05-19 11:18:26 följande:
    Ja jag vet! Jag kände ju första bubblet för en vecka sen, sen ytterst svagt två dar till o sen inget! Vet ju att det är normalt o inte känna nåt på ett tag såhär i början men nojig blir man ändå! Blää vill känna mer NU Men jag vet det är tidigt! Fyy har mått så illa idag! Kände redan imorse när jag vaknade, fick få o lägga mig med Olivia vid tio, som tur va så somnade hon, det brukar hon göra. Nu får sambon ge mat för jag vågar inte utmana ödet Men är uppe nu o mår bättre så vi ska ta en promenad till hemköp o köpa katrinplommon för hon har tryckt mkt men inte bajsat sen i förrigår. Det blev nog lite konstigt där när hon spydde så mkt i söndags. Men med katrinplommon brukar det lossna
    ja det  e väl normalt, men ändå... vill känna hela tiden...Hoppas att du känner dig bättre när i kommer ut-.....

Jag har vilat en stund nu. Drömde jag va på toan på sjukhuset och såg att de komit inte blod utan mer som smootie, typ hallonfärgad...
    Sen rörde bebisen på sig efter toabesöket och sa till min minsta kille om ha ville känna benet som bebisen rörde sig, men inte, sen va de en sjuksköterska sov ville, så hon kände bebisen ben och arm och bebisen kom ut och va normalstor bebis.. Va så ledsen för trodde den skulle dö, men ut kom en pojk med mycke hår och snoppen såg man jätte tydligt i drömmen, vilka drömmar alltså.....

så nu har jag drömt två ggr om att få en flicka och en gång en pojk....
  • Helen C
    Kicki- Sån va jag i början, mitt humör va inte och leka med... Men jag kan ändå känna irritation ibland som när sambo sitter och äter, man hör detta lilla lilla smaskande, såg kan jag vräka ur mig: Du tror inte du kan smaska lite mer när du ändå e igång, och sen är de igång haha.... Men jag har sagt att jag vet inte vad som händer i kroppen för detta gör inte jag med mening, bara kommer, så små saker blir jag irriterad över, sen gråter jag för minsta lilla, precis minsta lilla
  • Helen C

Jag tror humöret kommer gå upp och ner fram tills bebis kommer ut och då kommer männen pusta ut: Äntligen är de över haha

• Helen C
    Wujonnis- Välkommen hit
    Vi ska nog kolla könet med, men vi tror på en pojk, men blir spännande och se den 7.e Juni... Detta e sambons första och mitt 3.e. Har två pojkar sen innan...

Chanell- Hoppas du inte blir sjuk, kanske maginfluensa på G....Jag hade ju nått för två veckor sen.. Spydde 3 ggr sen va de bra, likaså stora killen hade de och sambon, men inte lilleman. Men får hoppas att det inte e de...
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-19 18:38:40 följande:
    Näe jag vet inte vad det är, men nu har jag ätit två knäckebröd och kycklingsoppa så det går åt rätt håll Men man är ff lite sådär så jag är glad att jag fick i mig det lilla iaf!
    skönt du får i dig lite iaf, man vågar ju inte trycka i sig för mycke heller
  • Helen C

Nu kan jag va lugn ang bebisen. Känt av den nu ikväll, små buffar som kommer....Syns inte utanpå, men känner av den... Känns mer när man sitter framåtlutad vid datorn...Nu kan jag andas ut iaf=)

• Helen C
    Nanniz skrev 2010-05-19 20:01:09 följande:
    Hej hej.. Vågar nog hoppa in här hos er nu.. hoppas att det går bra Jag heter Hanna och väntar mitt och makens tredje barn. Är beräknad till 1/11, i vecka 17 nu. Har en hyfsat bra graviditet hittills, varit på ul i v. 12+3 för att kolla så att fostret levde, mest p.g.a. att jag fick ett ma i höstas i v. 16 där fostret hade slutat leva i v.10-12 någon gång. Var hos bm i v.15 för att se om hon kunde lyssna med dopplern, efter mycket letande kom det magiska ljudet svepand förbi.. skönt. Nu har jag passerat dagen D känns det lite som och jag börjar faktist tro att det blir något.. Ska bli kul att förhoppningsvis få följas åt med er alla här.. har små läst lite här inne ett tag och hoppas ingen tar allt för illa upp om jag skulle fråga något som det redan ordats om. Kram på er!
    Välkommn hit. Va ingen rolig sak du varit med om, men skönt du passert dom veckorna iaf...

Chanell- Får hoppas att de kommer snart....Har man känt en gång så vill man känna hela tiden. Nu vill se på UL vilket liv de egebtligen är på bebisen därinne
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-19 20:39:26 följande:
    Ja och jag får inte göra ul förrän efter semestern så känner man inte ett skvatt innan dess lär man ju noja
    Varför får du inte göra de???? Länge ju
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-19 20:41:51 följande:
    Jag är i v 16+4 dan innan vi åker, tror det är för tidigt då.
    jaha ok.... Då hoppas vi att du får en tid när du kommer hem
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-19 20:43:02 följande:
    ja är sååååååå nojjig!! ja känner inte bebisen ETT DUGG!!
    Kan ju va så att du har moderkakan i framvägg, de gör ju att man känner senare....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2