BF November,2010 DEL 2
Marinero skrev 2010-05-19 11:18:26 följande:
Ja jag vet! Jag kände ju första bubblet för en vecka sen, sen ytterst svagt två dar till o sen inget! Vet ju att det är normalt o inte känna nåt på ett tag såhär i början men nojig blir man ändå! Blää vill känna mer NU Men jag vet det är tidigt! Fyy har mått så illa idag! Kände redan imorse när jag vaknade, fick få o lägga mig med Olivia vid tio, som tur va så somnade hon, det brukar hon göra. Nu får sambon ge mat för jag vågar inte utmana ödet Men är uppe nu o mår bättre så vi ska ta en promenad till hemköp o köpa katrinplommon för hon har tryckt mkt men inte bajsat sen i förrigår. Det blev nog lite konstigt där när hon spydde så mkt i söndags. Men med katrinplommon brukar det lossnaJag har vilat en stund nu. Drömde jag va på toan på sjukhuset och såg att de komit inte blod utan mer som smootie, typ hallonfärgad...
Sen rörde bebisen på sig efter toabesöket och sa till min minsta kille om ha ville känna benet som bebisen rörde sig, men inte, sen va de en sjuksköterska sov ville, så hon kände bebisen ben och arm och bebisen kom ut och va normalstor bebis.. Va så ledsen för trodde den skulle dö, men ut kom en pojk med mycke hår och snoppen såg man jätte tydligt i drömmen, vilka drömmar alltså.....
så nu har jag drömt två ggr om att få en flicka och en gång en pojk....