Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Man märke verkligen att det e helg, för det e så himla lugnt i tråden

• Helen C

Hej..
    Jag har gtt upp 4 kg och går in i vecka 17 på onsdag..... Men drar nog upp i vikt sen i sommar=)

• Helen C

ang bristningar så fick jag med första barnet i vecka 38 över en natt veckan efter så kom han, va inte så kul, fick på magen.....

• Helen C

Ni ska skatta er lyckliga som inte får bristningar. På magen är de inte så kul, men jag kommer göra någonting åt de sen förhoppningsvis

• Helen C

Att smörja in sig hjälper inte för de har med hormonerna att göra tyvär. Vissa får inte och vissa får, så jag tror ärligt inte de har med smörjiningen att göra... Men testa kan man göra

• Helen C
    Marinero skrev 2010-05-17 18:47:46 följande:
    Ursäkta en äcklig fråga men svettas ni mkt i underlivet? När jag skulle upp o lägga Olivia kände jag att jag va alldels blöt t.o.m utanför byxorna Ja mjukisbyxorna då! Blev ju livräd att jag sipprar vatten men jag har nte haft ngn rinnig känsla o jag vet ju hur det känns när vattnet går så det borde ju inte va ngn fara!
    Jo tack de gör jag med.... Det e så låren klibbas igen oxå så jag får ha täcket mellan benen, inte kul.....
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-17 20:51:05 följande:
    Ja och man är ju så svettig överlag nu! Shit va jag svettats idag, det är ju inte mer än 14 grader ute hlr, hur ska det bli till sommaren???
    Jag har med svettas idag, men här har de ändå varit varmt... Men jag undrar med hur de kommer bli i sommar..... Kommer regnet så går jag ut naken och ställer mig haha
  • Helen C

Hej tjejer...
    Vilket underbart väder de har varit idag, hoppas de håller i sig, men de tror jag inte de gör....

Bubbelpool ska man väl undvika  för de innehåller en del bakterier eller något sådant, och bada i sjön är de väl mest i slutet man inte ska bada tror jag.....

Små buffar kände jag igår när jag la mig... Mysigt...

Frogster- Skönt att bebisen visar att h*n finns där och ger dig bevis

• Helen C

God morgon Girls...
    Vecka 17 idag, härligt..
    Är de fler som börjat ligga mycke på rygg?? Jag har inte sovit på rygg innan, men gör de mycke nu...

Har 2½ vecka kvar till RUL.....

• Helen C
    PennyJenny skrev 2010-05-19 09:26:12 följande:
    Nej, sover aldrig på rygg. Inte nu heller utan det blir framstupa sidoläge eller vanligt sidoläge för min del. Får bara sd om jag sover på rygg, dessutom är det ju så sjukt obekvämt ;) Har också RUL i faggorna, precis 13 dagar kvar. (Vaddå nedräkning, haha!)
    Ja man kan verkligen snacka nedräkning...Då är du den första i tråden som får bebis först då om du får snitt i början på Okt...

Jag har inte känt av min bebis på 1 vecka nu. Undrar om de bor en Alien i magen så som de drog handen tvärs över magen 3 ggr på en kväll... Känner något fladder ibland, så man blir nojjig... Har man väl känt en gång så vill jag känna hela tiden

Att sova på mage skulle jag inte våga... vet inte varför....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2