BF November,2010 DEL 2
Vikten ja, jag ligger på +7 kg nu i vecka 25+6. får vara okey tycker jag... gick upp 13 kg med nr 2 och 22 kg med nr 1 så jag vill inte överskrida 67 kg denna ggn, (dvs inte över +13 kg). 61 kg nu.
Inte utan att jag växte flera centimeter när jag läste.... Helt galet att man kan känna så mycket för den där lilla krabaten som växer där i

Mitt SF mått var 25cm när jag var på 25+4 vilket även det är i det närmaste mitt på linjen
Jag har hittills gått upp 6,5 kg och är i 26+5.
Har själv inte tyckt det varit så mycket förrän jag fick höra från flera personer att det ju är jäääättemycket med tanke på hur långt det är kvar!
Blev lite fundersam i och med det...
Har ju rätt mycket viktnoja då jag har närmare 15 kg övervikt sedan tidigare och jag har vantrivts nåt enormt med min kropp!
Tog mig i kragen och gick sakta men säkert ner ett antal kilo när jag helt plötsligt började känna mig konstig och några dagar senare stod med ett positivt grav.test i handen!
Mådde såååå bra i mig själv när det började gå minus på vågen så därför är jag lite nojig över att lägga på mig alltför mycket onödiga kilon igen. Även om jag struntar blanka f-n i att jag går upp för jag kan ju snart göra något åt det igen! Men har fått lägga rätt mycket energi för att kunna tänka om och acceptera det hela så därför kändes det riktigt piss när jag fick höra att jag ju gått upp såååå mycket!