BF November,2010 DEL 2
Ett stort Grattis kicki till Agnes !!!
Ett stort Grattis kicki till Agnes !!!

Ännu fler som fått??

Har vart på IKEA för tredje gången den här veckan idag hade jag med mig sambon så man kunde köpa dom lite tyngre sakerna. Så nu likanar det verkligen ett hem i nya radhuset. Ska bara sys gardiner så jag har lite tid att fördriva medans vi väntar på lillasyster
På tisdag ska jag till MVC och se hur läget står till där innen och sammanfatta graviditeten, vilket jag aldrig hann göra förra gången.
Jaha sitter och kiliar sig i huvudet efter att ha vart på MVC allt såg bra ut sf ligger på 33 och bebis fixerad.
Men efter att barnmorskan känns och klämt lite är hon inte längre säker på att det är huvudet som är fixerat
så nu ska jag gå och vänta på kallelse på UL för att va på den säkra sidan.
Sitter och funderar på vad jag ska göra om det är en rumpa ner har tidigare sagt att jag inte vill vända då man hört så många otrevliga uppleveler. Samtidigt som jag ställt in mig på en vaginal förlossning den här gången.
Hoppas jag får tid till UL fort så man slipper fundera i evigheter är ju inte så lång tid kvar på graviditeten nu är ju i v. 37.
MammaD: Skönt att väntan snart är över ![]()
Imorgon ska vi få reda på åt vilket håll lillasyster ligger
är det en rumpa eller ett huvud som är fixerat?? det är den stora frågan
Ja men hon har ju sagt huvuvd redan för 6 veckor sen och för tre veckor sen va det ju ett fixerat huvud och nu visste hon inte längre