Bebis050810 skrev 2010-11-02 22:14:19 följande:
sammandragningar har jag lite då och då men inga som gör ont utan bara att magen blir stenhård. annars har jag inte en enda känning! inte minsta förvärk, nada.
Har jag inte haft med de andra 2 heller så det är skönt på ett sätt, men sen när det väl sätter igång ja "då sätter det igång om man säger så!" den smärtan är jag rädd för! fy!
Bebis bökar och sparkar och har sig i massor!!! ibland undrar man vad den håller på med, igår kväll sparkade den så det strålade ut i benen och gjorde jätteont, det kom och gick som stötar eller vad man ska säga, svårt att förklara....
någon berättade att det där när det strålar ut i benen är när bäbisen kommer åt nån nerv som hamnar i kläm.. får oxå det ganska ofta.. jätteobehagligt!!
Bebis050810 skrev 2010-11-02 22:19:58 följande:
sunflower79 skrev 2010-11-02 22:08:44 följande:
samma här! inte alls hungrig mitt på dagen men på kvällen kan jag peta i mig lite av både det ena o det andra.. ikväll har jag ätit en blodgrape, riskakor, mjuka pepparkakor, lite nötter o godis... fortfarande sugen på nåt!
Kan det vara så att man blir så hungrig på kvällen för att man äter så dåligt på dagarna?
nä ska ta och tina upp en bulle nu!
kan vara det, men jag äter ändå på dagen.. bara för att jag måste! men har mer aptit på kvällen =) var bullen god? haha
dazazz skrev 2010-11-02 22:45:20 följande:
En kompis till mig prövade kvaddlar och sa att det var det värsta hon gjort. Själv hade jag tens och tror nog att det hjälpte, men det var för meckigt med så täta värkar som jag hade så den här gången skippar vi det. Akupunktur hade jag förra gången och det tänker jag ha den här gången med.
precis så har jag tänkt om alla de smärtstillande du skriver om... därför tänker jag oxå prova akupunktur! och lustgas tror jag =) men om BM säger att jag verkligen skulle behöva epidural kommer jag lyssna på dem, för förhoppningsvis vet väl de bäst antar jag *snurrigt*