• zaq1234

AVA klinik i Riga

Redan: Stort Grattis till dig!! Tack för all info, jag mailade direkt till Riga o frågade hur jag ska göra för att komma igång fortast, ska kolla upp det där labbet med.

• zaq1234

En fråga, när man väljer det stället här hemma man ska gå kolla UL på, måste det vara ngt ställe som har öppet på helg, eller funkar det med vanligt mån-fre? Ibland är det ju så viktigt att man ska kolla exakt vissa dagar.

• zaq1234

Grattis Redan!! Håller tummarna nu!!!

swede: Hej Jag går i samma tankar som du även fast jag inte börjat ännu, men jag fick rådet av en gynekolig här i Sverige, den som tipsade mig om Riga, att han verkligen rekommenderade ett ägg pga av alla risker med tvillingar, jag hade inte så god koll på vilka risker som fanns men kollade lite på nätet o det var ju en hel del..jag har gjort 3 IVF innan o då sa de att jag skulle ta två för risken var så liten...vilken den ju var, eftersom inget tog sig...Jag hoppas dock att läkaren verkligen kan rekommendera hur man ska göra map på kvaliteten...de borde ju ha koll på det o inte bara säga att du får bestämma själv...
    Vet ngn om det är sämre med frysta sen..? är det större chans på de färska...det är ju också en sak som spelar in...men är de frysta lika bra som det var innan infrysning så skulle jag nog satsa på ett...

• zaq1234

fru84..du skrev att du inte kände så mkt symptom, men att vara supertrött hela tiden är väl ett symtom

• zaq1234

Fire 07. Vilken spruta menade du? Är den den man tar innan ET? ska man blöda då?

• zaq1234

WildaMathilda, du skrev att du satte in en 5 dagars? Visste du det innan? Tycker de säger att man ska planera en 3 dagars tur vid ET..men var det så för dig sedan fick du vara kvar i 5 dagar?

• zaq1234

Beccalie,du skrev att du skulle till Riga den 9/4 vet de så pass lång tid innan att det är dags?
    Jag ska till Riga den 11, de tyckte det var bäst med ett första möte o provtagning där o sedan Ca slutet maj för ET.

• zaq1234

wonders, när du gjorde ET, antar att du gjorde det innan eftersom du ska göra FET nu, hur många ägg satte du in då?

• zaq1234

Beccalie: Kan du rekommendera ngt bra gynställe i sthlm att gå o kolla sina UL, är det bara vissa som gör det eller kan man kolla var som helst?, är det bara det man ska gå o kolla här hemma i Sverige, hur tjock slemhinnan är, eller är det ngt annat de gör med, förstår det som att alla mediciner o rekommendationer tar man från Riga doktorn.

Svar på tråden AVA klinik i Riga