• Cice

AVA klinik i Riga

MrsCecilia skrev 2013-06-20 18:49:01 följande:
    Var på VUL i dag, det visar sig att mina 2 cystor vuxit fast i livmodern, som växer. Därför gör det ont och blöder. Jag har dessutom massor av sammanväxningar i magen och allt får inte plats. Jag kommer förmodligen både blöda och ha så här jävla ont HELA graviditeten.

Men jag blir inte remitterad till spec.mVC..Suck.
    Men knyttet var perfekt! Jättefin liten där inne. Är i vecka 8+5 i dag. Otroligt! Tacksam för varje dag.Hjärta

MrsCecilia,

Jag hoppas att du får ngn hjälp  som kan lindra  din smärta. Jag håller tummarna för att allt  ska ordna sig.

Va rolig att allt är bra med Baby Skål  

Stor kram, Ceci 
  • Cice

Hej  på Er  !!! {#emotions_dlg.flower}
    Vill önska alla en Glad Midsommar!{#emotions_dlg.flower}Skål Nalle

Hoppas på att vi få massor av plus i tråden..

Kram till er alla,  Ceci

• Cice
    Amh66 stort grattis till dina guldklimpar Solig

Grattis alla ni som plussat! Va rolig {#emotions_dlg.flower}

Stor kram,
    Cice 
  • Cice
    Hej  ,
    Jag  hoppas få hoppa in här igen. Det var  länge sen  som jag skrev i denna tråd.

Jag har  en fråga till er som har gjort stimulerad FET;  vanlig FET , ET ;

Hur mycket estrofem / cycklacur har ni har tagit och hur länge  ?

Läkare har rekommenderat mig att använda  " duphaston ( dydrogesteron ) " i tablett form. Fråga är hur man  ska  kunna kombinera den med litunus ( vaginal), hur mkt av dem ska man använda ?

Hur ser eran behandlingsplan ut efter ET / FET?

Jag vill gratulera alla som har lyckats att bli gravida och skicka en styrkkram till alla  medkämpare.

Stort tack för svar!

Cice
  • Cice
    callimero skrev 2013-12-18 18:18:07 följande:
    Håller tummarna Skade! Cice, be din klinik om tydliga instruktioner. Finns så många varianter!
    Precis, Callimero.

Jag   ringde och min läkare var inte där. Jag vänta på deras kontakt nu .

Kram !!!
  • Cice
    Stort grattis MrsCecilia  !!!  Jag tummarna  o tår för dig !!!

Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Cice

God jul på Er !

Är det ngn av er som har haft mensvärk /molande värk efter FET, som har lyckats att bli gravid ?

Tacksamt för all hjälp och info.

Julkram

• Cice
    MrsCecilia skrev 2013-12-25 16:48:28 följande:
    Cice;. Jag har det från och tilldela tiden.
    Mrs cecilia, {#emotions_dlg.flower}

Tack så mkt,  all som kan ge mig den minsta hopp är positivt.

När har du testat dig efter FET ?

Julkram
  • Cice
    Redan47 skrev 2013-12-27 11:57:06 följande:
    Fick " inte gravid" på clearblue. Vägrar åka på provtagning idag. Orealistiskt. Om jag hade 5 i måndags skulle det synts idag! Lite ansvar vill jag ta för landstingskistnaden och mitt förtroende hos min gyn. Avbryter min medicinering , äntligen känns det. På något vis känner jag tydligt att det inget är, kroppen vill ha mens nu. Spikmatta, varmt spa bad, kallt bad I Vättern. Njutning med en GT om jag är vaken då. en probiotika kur, en kur med lactal vagitorer efter mens. Minus rött kött- ska lägga ner energi på syra-bas balansen i kroppen inför nästa fet. Och, sen tredje gången gillt!!! Tjoho!
    Hur mår ni som jäser? Krvik, callumero mammsen Li ALLA?
    Gråter

Redan47, samma sak här , jag är på ruvningsdag 10, och jag har inte  fått Plus än. 

Jag har ingen lust att fortsätta med all mediciner. Obestämd 
  • Cice

Skade, Callimero och Redan47 {#emotions_dlg.flower}

Tack för erat  stöd, det värmer mig.

Jag är mkt ledsen. Och det gör ont, att jag har misslyckats med en FET igen Gråter.  

Jag mår lite  bättre efter jag har gråtit  hela eftermiddagen. Jag orkar inte med , så mkt mediciner och  jag måste börja om igen, och jag måste vänta  tills  jag kan göra en ny FET.

Jag vet inte vad det är som är fel i min kropp, eller om det beror på mina gamla ägg.

Jag försöker att tänka positivt, men det känns som alla mina krafter är borta. Jag måste bli stark så jag kan  försöka igen.

Kram{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden AVA klinik i Riga