• Cice

AVA klinik i Riga

Välkommen Frk Röd !   {#emotions_dlg.flower} 
  • Cice
    Krvik {#emotions_dlg.flower}  Redan47 {#emotions_dlg.flower}  Skade {#emotions_dlg.flower} Dina0001 {#emotions_dlg.flower}

Tack för omtanken Hjärta . Känns bra skönt att få ventilera av sig lite här faktiskt.  

Det känns lite bättre idag... Jag måste kämpa igen, det är många som har lyckats, och det ger mig lite hopp. Jag kör fortfarande med IVF  ett tag till.  
    Jag mår så dålig ibland,  vet inte vad jag ska ta mig till, jag har kämpat ganska länge  
    Rynkar på näsan.....

Tack för att ni finns !

Kram på er !!!
  • Cice

Hej alla kämpare !

Grattis till alla  som har plussat och en styrkekram för dem som fortfarande kämpar.

Jag hoppas att det blir flera plus på tråden.

Grattis på alla hjärtans dag Hjärta

• Cice

Stor grattis Snorpan  ! Vilken dröm !!! Solig

Grattis Redan och Fru84 till Ruvandet! Jag håller tummar o tår hoppas för er och  jag hoppas på att det går jättebra! {#emotions_dlg.flower} Skrattande

Stor kram till er alla kämpare {#emotions_dlg.flower}Hjärta

• Cice
    Dina0001 skrev 2014-02-22 07:27:50 följande:
    1, 5 vecka har gått sedan jag mailade nya Ava om vad man kan göra för att nästa försök ska lyckas och om jag kan få reducerat pris. Jag skickade en påminnelse i början av denna vecka också.

Inget svar har kommit. Just nu känns det som att de är jättevilliga att hjälpa till när allt går bra. Men när allt går dåligt då lämnas man i sticket.

Dina0001  jag lider med dig Skrikandes

Det är inte alls rolig när de blir så. Stå på dig maila/ ring flera ggr tills du för svar !!!

Kram
  • Cice

Hej tjejer !!!

Grattis till er som har plusat och till era som ruvar ! Jag håller tummar o tår.

jag håller fortfarande på med  IVF, och  jag hittade det här lilla klipp som är ganska interessant om en tonårsflicka som vet att hon blev till tack vare Ad...

#t=36">

#t=36

Har ngn av er sett det ? Det verkar vara bra att berätta till barn ganska tidigt  om deras  tillkomst. Men det är upp till var och en. Jag vill inte komma med pekpinnar....

Stor kram, Cice

• Cice
    Krvik skrev 2014-02-28 21:22:08 följande:
    Sitter på Danderyds förlossning med alldeles för högt blodtryck, ont i pannbenet och levern. Har tagit en massa prover och hoppas på att få åka hem snart. V24 i morgon.

Krvik, Jag hoppas att du mår bättre och läkare kan hjälpa dig. Ta väl hand om dig !!! En stor varm kram till dig .
  • Cice
    Fru84 skrev 2014-03-01 14:12:14 följande:
    Tack för pepp alla underbara kvinnor. Lovade mig själv att vara lite lugn denna gång, inte så hispig, men det går ju inte :( Jag går i mina katastroftankar ist för att njuta. Måste skärpa mig.. Är ett hemskt hormonmonster redan nu. Och mår så illa, är inte det lite väl tidigt? V.5= 4+1

Grattis....... stor grattis. Tummar hålls för dig ! Allt kmr att ordna sig. En stor varm kram !!!
  • Cice
    Fire07 skrev 2014-03-06 15:04:45 följande:
    Vi har nu nästan bestämt oss för äggdonation på AVA Riga. Jag har några frågor som jag hoppas någon här inne kan svara på. Vart kan man få hjälp med alla prover om man bor i Göteborgs området?? Det verkar vara lite krångligt med flyg till Riga och dyrt, så det lättaste hade ju varit att få hjälp här hemma. Hur flyger man lättast till Riga från Göteborg? Hoppas på att snart vara igång.....

Hej Fire07 Jag känner till en bra gynekolog i Göteborg, som hjälper mig med IVF, han kanske kan hjälpa dig. Han är mkt billig och trevlig. Han gnäller lite pga han halv pensionärer, och han vill inte ha många patient. Han är en kanon bra ... Stor kram, Cice
  • Cice
    Fire07 skrev 2014-03-07 13:48:44 följande:
    Tack alla för välkomnandet! Hoppas på att snart vara igång.. ;) men det är ju lite "meck" innan allt är på plats..

Cice: Har du namnet på din "pensionär"?? Jag har letat och det är svårt att få hjälp i Göteborg.. Fertilitetscentrum har för mycket att göra och tar bara tidigare patienter.. (är jag inte)  Nordic IVF hjälper bara till med vissa delar .. 
    Skulle behöva någon som kan hjälpa till med alla steg inkl utlraljud och recept..
    Någon som vet någon???
     Jag  inboxar dig !

Glad

• Cice

Hej alla kämpare !!!

En stor kram  till er. Lycka till var än  ni  i behandling.

Cice

• Cice
    Redan47 skrev 2014-12-02 00:38:57 följande:
    Hej på dig! Long. time, hur är det hur mår du???
     Tack  tack Redan47 ! 

Jag mår hyfsat bra.. Det har varit en lång resa, och man har samlad på sig en hel del kunskaper, som man är glad för.
     Jag har slutat med all hormonell behandling och kört en kombination av reflexologi och homeopati samt light LCHF.  Jag har mått mycket bra, och lyckats att minska min BMI.
     Hur är det med dig? det var länge sen ?

Kram
  • Cice

Hej,
    Grattis till er kämpare !!! Ni ger mig  hope.

Jag hoppas att det  går bra, att jag hoppa in här o ställa några frågor. :)

Jag är ny här, men det är några av er som känner mig från annan tråd.

Jag har precis fylld 46 år, och jag är gravid  mha kostförändring, reflexologi akupunktur, samt  Moxa behandling ( Moxa används som en kompletterande behandling till akupunktur. Det är en värmande teknik som framför allt används i stärkande och smärtstillande syfte. Man använder också moxa vid för lite Yang i kroppen ).

Hur länge ska man använda pravidel / Norprolak ( medicin mot förhöjd prolaktin ), när man blir gravid ?
    Jag testade positiv i Cd 26 igår. Jag  har en tid hos min neurolog nästa vecka, och jag bhvr lite mer kunskap för att bemöta hans kritiska omdöme ( han tycker att jag är för gammal för att skaffa barn.)

Vilka kosttillskott använder ni ?

Tack så mkt,
     Cice

• Cice

Tack Weeme o Frazze  !!!

Kcb, Jag vet precis hur det känns med Vul, jag blir alltid lite nervös, pga 
     alla mina missfall oså har upptäckts på Vul..    Jag gråter hela tid nu, utan anledning, jag är mkt känslig.  Jag hoppas att tid går fort, och jag har lyckats med en guldägg den gång.

Jag önskar alla er lycka till {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden AVA klinik i Riga