AVA klinik i Riga
Välkommen Frk Röd !
Redan47
Skade
Dina0001 
. Känns bra skönt att få ventilera av sig lite här faktiskt.
.....Hej alla kämpare !
Grattis till alla som har plussat och en styrkekram för dem som fortfarande kämpar.
Jag hoppas att det blir flera plus på tråden.
Grattis på alla hjärtans dag 
Grattis Skade
Redan 47
Veris14 
Stor grattis Snorpan ! Vilken dröm !!! 
Grattis Redan och Fru84 till Ruvandet! Jag håller tummar o tår hoppas för er och jag hoppas på att det går jättebra!

Stor kram till er alla kämpare 

Hej tjejer !!!
Grattis till er som har plusat och till era som ruvar ! Jag håller tummar o tår.
jag håller fortfarande på med IVF, och jag hittade det här lilla klipp som är ganska interessant om en tonårsflicka som vet att hon blev till tack vare Ad...
#t=36">
#t=36
Har ngn av er sett det ? Det verkar vara bra att berätta till barn ganska tidigt om deras tillkomst. Men det är upp till var och en. Jag vill inte komma med pekpinnar....
Stor kram, Cice

Hej alla kämpare !!!
En stor kram till er. Lycka till var än ni i behandling.
Cice
Hej,
Grattis till er kämpare !!! Ni ger mig hope.
Jag hoppas att det går bra, att jag hoppa in här o ställa några frågor. :)
Jag är ny här, men det är några av er som känner mig från annan tråd.
Jag har precis fylld 46 år, och jag är gravid mha kostförändring, reflexologi akupunktur, samt Moxa behandling ( Moxa används som en kompletterande behandling till akupunktur. Det är en värmande teknik som framför allt används i stärkande och smärtstillande syfte. Man använder också moxa vid för lite Yang i kroppen ).
Hur länge ska man använda pravidel / Norprolak ( medicin mot förhöjd prolaktin ), när man blir gravid ?
Jag testade positiv i Cd 26 igår. Jag har en tid hos min neurolog nästa vecka, och jag bhvr lite mer kunskap för att bemöta hans kritiska omdöme ( han tycker att jag är för gammal för att skaffa barn.)
Vilka kosttillskott använder ni ?
Tack så mkt,
Cice
Tack Weeme o Frazze !!!
Kcb, Jag vet precis hur det känns med Vul, jag blir alltid lite nervös, pga
alla mina missfall oså har upptäckts på Vul.. Jag gråter hela tid nu, utan anledning, jag är mkt känslig. Jag hoppas att tid går fort, och jag har lyckats med en guldägg den gång.
Jag önskar alla er lycka till