• Redan47

AVA klinik i Riga

The75 skrev 2014-02-12 22:21:37 följande:

Grattis vårlängtan jätte fint resultat :0)
    Och grattis till stegringen Snorpan :0)

Jätte tråkigt jennie69 ;0( jag har 2 ÄD barn och har fått minus på sticka,plus och 2 mf så jag vet hur hemskt det känns och hur glad man kan bli.
    ÄD resan är ingen lätt resa det kan jag lova men kämpa på det är det värt hur jobbigt det än känts under resan gång.

Instämmer!!!

The, tack för pepp! Och påminner om värt det är ! Resultat väntar oå oss!
  • Redan47

Grattis till alla goda nyheter och framsteg!!!

Callimero, jo du, nu är du gravid! ;)

Hjerta- motsv. trombyl 75mg.

Mammsen vet det finns oå nätet, men hittar inte den sida just nu, sök på eng. Men ring din gyn/bm de har ju de uppgifterna icå!

Varma soliga hälsningar till er alla. Nu boarding till Bangkok- några dagar där innan resa mot våra hem trakter igen . Tiden går fort !

• Redan47

Nya grattis! Kram på er.

Li det låter som du tog dig själv på allvar o tog den kontakt du behövde! Grattis kram till dig oxå!

Mrs Cecilia, kan förstå din oro efter din erfarenhet. Det är en milstolpe ich du får en titt innanför !

• Redan47

Min huvudvärk försvann när jag ätit trombyl 75mg vArje dag. Denna gång åt jag trombyl från dag1 ej känt ett smack av hormonhuvudvörk. Kan du ej få utskrivet så finns barn albyl som du får dela till motsv 75 mg- ej farligt! Lite blodförtunnande .

• Redan47

Snart gravid , ja det kan ha betydelse speciellt med rh + el rh- . Och om du eller din man hAr ovanligare kombi. Det finns artikel på nätet. Har den ej här just...

Men det ombesörjer Riga, om du fyller i dina uppgifter.

• Redan47

Lelle nedreglering kan behövas om det finns Tex endo problematik då det kan svältas med hjälp av den metoden, oberoende av ET elle FET.

Men i mitt fall, som jag tidigare ref till, så har jag ej behov av nedreglering. Riga kör nog på standard program som visar funka, Och vid mätningen VUL halvtid finns möjlighet att öka östrogenet, som är hormonet som får slemhinna att utvecklas ich utebli med mens.

Jag tycker du absolut ska vända dig till dun klinik ich ställa dina frågor, du är inte unik eller korkad för att du vill ha svar på frågor som i allra högsta grad handlar om dig och ÄD processen. De är vana vid frågor. Berätta hur du känner!

• Redan47

Ang rh-: finns på vårdguiden lite info. Det handlar om skapandet av antikropp mot fostret... Vid fvp och förlossning tex behövs immunisering injektion. Läs finns lätt tillgänglig info.

• Redan47

Lelle: jag knaprar 2mg x3ggr/dg. Lika samma alla ggr. Verkar funka - olika resultat varenda gång, bäst denna gång. Och det kan bero på allt möjligt. Jag har ändrat kost och tillägg. Mål att balansera syra-bas balansen i kroppen.

• Redan47

Grattis Skade! Roligt!!!

Ikväll bär det av med båten till Riga! Jag ser sååå fram mot det!

Många frågor dyker upp i tråden som jag tycker ni ska ta m er klinik eller rådgöra flera kliniker per mail, eller googla!

Jag nedregleras inte något Fet, lågt amh, ich risk för tvillingar låter ologiskt - sätter ju in två ändå... Ja. Ni får kolla. Och det är ju fullt möjligt art göra fet på naturlig cykel...så nedreglering låter som en individuell lösning

• Redan47

Lelle :Det kan bli tokigt om vi andra svarar på individuella medicinska frågor som är klinik frågor. Vad jag har förstått så svarar både ava nya och gamla sina klienter på mail o kommande frågor ganska så omgående något beroende på ärende. Och vi får medicinska scheman att följa. Jag menar att vi är betalande klienter och klinikerna är beroende av oss - i den meningen vill de stå till tjänst. Jag hörde en kvinna som självmedicinerat, ej informerat om det till läkare, och som följd av det , bland annat ,försvårade sitt höga blodtryck och miste sitt barn v 25. Havandeskapsförgiftning . Så ja, jG har respekt för den individuella planen som kliniken har för var och en för oss, jag står för det! De är kompetenta! Jag samlar frågor framför allt till de personliga möten inför insättning. Jag driver de frågor som jag vill få svar på. Och jag menar , att jG känner mig respekterad ,oxå för mina behov ,som DR tar in i helheten av behandling.

Lite svalt känns det allt, utan lång kallingar ! Men jeans typ och kappa i kombi med snabb promenad och taxi får funka bra! Tagged!

Svar på tråden AVA klinik i Riga