Lelle :Det kan bli tokigt om vi andra svarar på individuella medicinska frågor som är klinik frågor. Vad jag har förstått så svarar både ava nya och gamla sina klienter på mail o kommande frågor ganska så omgående något beroende på ärende. Och vi får medicinska scheman att följa. Jag menar att vi är betalande klienter och klinikerna är beroende av oss - i den meningen vill de stå till tjänst. Jag hörde en kvinna som självmedicinerat, ej informerat om det till läkare, och som följd av det , bland annat ,försvårade sitt höga blodtryck och miste sitt barn v 25. Havandeskapsförgiftning . Så ja, jG har respekt för den individuella planen som kliniken har för var och en för oss, jag står för det! De är kompetenta! Jag samlar frågor framför allt till de personliga möten inför insättning. Jag driver de frågor som jag vill få svar på. Och jag menar , att jG känner mig respekterad ,oxå för mina behov ,som DR tar in i helheten av behandling.
Lite svalt känns det allt, utan lång kallingar ! Men jeans typ och kappa i kombi med snabb promenad och taxi får funka bra! Tagged!