• Redan47

AVA klinik i Riga

Mammsen, det är bara så länge vi är under prep för att behålla embryon. När graviditet står på egna ben, gäller ref värden.

Mrs C o helisa : underbart vilka fina nyheter ni delar!

Tack helisa för tabellen! Ska fylla i den sen!!!! Idag transfer. Känns så bra. Fixa naglar och ta en massage fm, sedan till kliniken. Träffade K-ord igår, DR F o vi står på samma linje om forts medicinering, ingenting ändras dock före VUL , kolla slemhinnan, vi vill inte att den riskeras blöda... Men lite heparin kommer det nog bli. Blodprover tyder på att en liten skjuts kan behövas profylax. Skönt att vi tolkat resultat lika!

Kram till er alla var än ni befinner er i process, nervpärs! Hörs senare

• Redan47

Mammsen det är lugnt! Lita på Riga , de har lång gedigen erfarenhet och dina provsvar! Skulle det behövas blir du ordinerad en shut;) Din oro är mer skadlig för dig idag än prog värdet!!!

Idag mina vänner är jag ruvare!!! Det känns sååååå mega bra. Nu myser det runt 2 st 6 dgr blactoc i mig! Mår så bra. Kram och tack för tummar och tår!

• Redan47

Välkommen ni nya på tråden.

Bus. Super grattis! Ta väl hand om dig och skönt det ändå gått väl med er.

Haft sådan riklig flytning idag...har inte haft något på typ längre. Känner någon igen det? Efter en promenad.

Trodde ju de flöt ut förra gången...

• Redan47

Tack för flytningssvar :P

Känt det typ någon enstaka gpng i thail, men nu med svarta trosor.... Kände vid promenad, trodde ju lite skräckslagen .. Blödning, nej!!! Ja ni vet...

Insättning 20/2 blir idag ruvardag 3. Lätt att komma ihåg med datumet för dagen:)

Jag har ingen erfarenhet av IVF stimulera äggstockar... Inbillar mig att det är smärtsamt. Det upplever jag inte att IVF/ÄD är alls...typ huvudvärk, men den går att bota. Stimulerar ju inte annat än slemhinna- största smällen tror jag mannen känner av- mitt humör, upp o ner hit o dit, riktigt snabba växlingar. Målet- det är det som får mig att göra detta- jag går upp i vikt som fan. Önskar jag hade ätit gott o godis för dessa kilon', men så är icke fallet.

• Redan47
    callimero skrev 2014-02-23 11:37:37 följande:
    Japp.
    Ja. Men jag visste inte vad jag har, så mitt är typ okänt. Frågade just om den frågan häromdagen i Riga. Och mycket riktigt har det ingen större betydelse, hade jag haft rh-, hade jag nog kommit ihåg att jagf fått spruta m antikroppar under grav eller efter. Och det har jag inte. Men vill ni att barnet får "familjens " blodgrupp , välj som kriterie det i valet av donator.
  • Redan47

Lelle ; din slemhinna verkar jätte fin. Vi börjar med progestoron 4dgr före transfer. Jag tar 600mg oralt, har ingen aning om hur mycket lutinus det motsvarar. Övrigt håller med callimero. Det finns ju även andra trådar där info från andra kliniker finns . Huvudvärk, ta barn albyl, innehåller blodförtunnande om du tål det, eller alvedon. Finns ingen anledning att ga huvudvärk.

• Redan47

Fru; japp, sötsug och matsug, det är signum för kortison, vätskesamlande oxå. Så ger du efter för suget har du en skön övervikt riktigt kvickt;))

• Redan47

Obs! Labba inte med tider på kortisonet... Jag tar det till natten nu när jag tar fragmin ich trombyl- ska EJ tas samtidigt. Innan jag tog sprutor tog jag prednisolon på morgonen. Passar kroppen bättre då binjurebarken är dagtids aktiv... Men funkar även till natten. Ultimat typ kl 02 hihihi om ni vill följa kroppens arbetstider! Suget blir biverkan ovadsett tid det intas- sorry:(

Svar på tråden AVA klinik i Riga