• Redan47

AVA klinik i Riga

Snorpa, följ den anvisning du fått! Min poäng ocå. Min ordination, fet 3: fraxiparin spruta varje dag tills vidare, trombyl varje dag tom testdag. 15mg prednisolon kl 22 tom testdag därefter nertrappning och Under förutsättning stt mina nässelutslag håller sig på mattan . Estrofem 6mg och 800mg progestoron fördelat 3 ggr. Omega 3 o 1000 folsyra till maten. Jag fick uppfattning,när jag frågade nya Riga direkt om detta, att jag ska ta på kvällen pga kombi trombyl/fraxiparin på morgonen. Likadant fet2. Fråga Riga mail om du blir osäker pga detta.

• Redan47

Snorpan ja så är det säkert då, 5mg är bara en liten kick, du kommer knappt märka när du slutar;)). Kroppen kommer ikapp snabbt med egen produktion. Skönt du har medicinskt stöd här ixå. Jag är jättenöjd m utrigest, trött o yr en stund... Men det känns som det kvittar, vet ju varför. Skönt till natten , somnar direkt ;) viktig m progestoron så ta de biverkningar det blir.... Utan håller vi ej denna graviditet i första trimestern.

• Redan47

Tyckommig din bild ger ett hopp som behövs! Tack.

JG har molvärk mest vä sida, väljer se aktivitet som positiva tecken, inkl tre blodstänk i Trosan, de väljer jag kalla nidationsblödning! Men känner inget sug just att testa tidigt den 28.... De minusen har satt lite spår.

• Redan47

Jag har en hel hög med äl test hemma!!! Men det är sådan billiga - funkar på äl. De kan jag ju roa mig med att använda- bli testnarkoman. Men hur pallar nerverna?

• Redan47

Lelle du kan dela en tablett, 2,5mg några dagar. Sen sluta. Eller ta varannan dag 5 mg. Eller sluta direkt. Som sagt 5 är inte mkt. Det är bara för att minska din upplevelse av lojhet trötthet som infinner sig innan din egen produktion tar vid.

• Redan47

Wonders klart du ska hoppa in i Riga tråden! Spännande, bara fixa adm , ev provtagningar, vänta mens och medicinschema, sen är det i ett vips dags för insättning!

• Redan47

Glittra: Jag har mått olika yrsligt. Jag har ordinerat 800mgutrogest, fördelat på 2+2+3. Morgondosen tar jag när jag är uppe och morgon kissar ca 6, ändå innan jag ska gå upp, så jag kan ligga och små sova ändå. Nästa ca 13-14, tar jag så det passar ev med vila, jobbar hemma, eller utevistelse. till natten, säger jag godnatt till mannen, tar min dos kl 22 och knoppar in ovaggad. jag är sovtrött ändå redan innan. så på så sätt tycker jag det funkar bättre denna gång, hittat en rytm. jag har sluppit blödningar helt, hittills. Viktigt att vi håller progestoron i kroppen tills graviditet bär sig själv, så det är bara ta det onda med det goda. sedan blir man iallfall trött av att vara gravid allteftersom naturliga progestoron nivåerna ökar iallafall....

Sunlight, jag har två vuxna barn, "naturligt"...de är inte direkt lika mig alls! så det skulle lika gärna vara äd barn det oxå. däremot är de lik mig på olika sätt som har med det sociala arvet som är mycket mer betydelsefullt och påverkar individens utveckling i högre utrsträckning. Jag vill helt enkelt bara ha fler barn, men helt plötsligt Tungan ute så tryter mina egna ägg, och jag vill inte göra en chansning att stimulera mig med så dålig reserv...känns helt naturligt att göra äggdonation. Det är helt enkelt teknik utveckling och globalisering- att vi idag har så mycket kunskap att vi kan fertiisera oss på olika sätt och genom privata kliniker. Jag ser det som jag idag lever i en tid där denna bonus gavs mig, vilket inte varit möjligt för så länge sedan. Modern människa helt enkelt. så känns det. 

• Redan47

Fru84 grattis! Modigt! Imorgon är det 4+0, för dig. Det finns en bra sida oå babymed.com

Jag har inte modet att ta test....väntar till imorgon ixå. Kissade på en billig ägglossningssticka, minus.

• Redan47

Tack ahm ! Ja visst är det så, vår LIVMODER er är oxå en miljö faktor - jätte viktig utan den inget liv! Namnet ...

Svar på tråden AVA klinik i Riga