AVA klinik i Riga
Redan: hoppas så att det är för tidigt test!!!!!
Redan: hoppas så att det är för tidigt test!!!!!
När ni köpt sprutor i Riga, går de att ta i handbagage då? Ska åka dit på fredag över dagen bara för vårt första besök o det verkar ju smidigt att köpa alla läkemedel där.
Wonders. Rekommenderade de dig att sätta in ett eller två? Lycka till med ruvningen!! Jag ska till Riga i morgon för första besök, ska bli spännande.
Ska vara i Riga i 10 timmar i morgon, vad har ni för tips på var man ska gå eller göra?
Har läst bakåt i tråden lite o det verkar som många har huvudvärk, får man äta Alvedon med alla dessa andra mediciner vi tar?
Tack snorpan för info och grattis till lyckat vul!
Redan: Så otroligt ledsamt, det är så väldigt tufft då det inte blir något när man anstänger sig så, Många styrkekramar till Dig!!!!
Vi var i Riga igår, tack för alla tips, fin stad, hade rätt mkt tid, mkt smidigt med flyg o sedan gick vi ut o tog buss 22 för 6 kr in till centrum. På kliniken var de väldigt proffsiga som ni alla har sagt. Vi tog alla prover där. Dock sa de att medicinerna är bättre att den svenska läkaren skriver ut. De måste få svar på alla prover innan de visste exakt vad jag skulle ha.
Azurea: Jag fick ett namn till samarbetsgyn här i Sthlm som jag skulle kontakta direkt på måndag, jag ska dit på UL, hon meddelar sedan Riga allt, så man själv behöver inte göra så mkt. Så dit borde du också kunna gå på en gång, hon ska tydligen ha bytt lokal precis, så jag vet inte ännu exakt vad det är.
Diskussion om ett eller två kom så klart upp....det känns så svårt att veta. Hon rekommenderade ett om det är bra kvalite, mest pga av att det är "tufft " med två småttingar...hon sa att det inte är större missfallsrisk, vilket jag hade läst, risken var större för för tidig födsel, men inte så mkt för mamman.
Lycka till alla ruvare o alla ni andra
Tycker det lät lite läskigt med multiresistenta bakterier? De kollar alltså inte sånt på donatorerna?
Har någon hört ngn som fått det i samband med ava kliniken?
Är det ngn annan av er som gått till Eva Einarsson? Jag ska dit på UL efter rekommendation från Riga för 2 UL samt recept. Kostar det även där förutom vanlig läkartaxa? Ngn som vet?
Läste nyss på en blogg att de som Riga samarbetar med i Sverige tog ca 10000 för det som de gör i Sverige, Då gick hon till nordiskt centrum för kirurgi och gynekologi...
Det lät mkt tyckte jag för 2 UL och att skriva ut recept? fast där ingick provtagning med...