AVA klinik i Riga
Grattis snorpan! Så härligt när man passerar en milstolpe och att det går bra!!
Grattis snorpan! Så härligt när man passerar en milstolpe och att det går bra!!
azurea, det verkar vara den gamla ava. Jag är också lite nervös på hur jag ska ta sprutan själv, är det bara en spruta man ska spruta in eller ska man hålla på o suga upp från olika burkar innan man injicerar?
Vilket datum har du fått för injicering?
Jag är mycket nöjd med nya so far...endast en sak jag är lite missnöjd med, vi var ju där i fredags o de sa att de skulle skicka kontrakt o provsvar redan på måndagen, vi har Nadja, men idag är det tisdag o vi har inte hört ngt ifrån dem. Det är ju inte hela världen, men just nu i denna fas så är man så inne på detta, tänker hur mycket som helst på det, kollar mail hela tiden etc..
Bra snorpan att du sa ifrån, jätteviktigt att inte känna sig stressad!!
Sitter o kollar flyg för de preliminära dagarna, har ni ngt bra tips hur man ska gå till väga. Nu 6 veckor innan så finns det 4 platser kvar på de snabba direkt flygen Arlanda riga...men man får ju besked endast 5 dagar innan mannen ska dit..har ni lyckats för vettiga flyg på så kort varsel?? eller finns det oftast o det bara är ett försäljningstrick att de skriver 4 platser
Nu är jag lite nojjig kanske, men i fredags tog jag bort en polyp. Blödde lite dagen efter med. Blödde inget söndag, måndag o tisdag förrän nu på kvällen. har ngn någon erfarnhet av detta?? Vet inte varför jag blöder nu är på dag 10 i mens cykeln... Känner mig rätt orolig, man vill ju inte att ngt annat ska vara fel just nu. Allt såg ju bra ut sa dr Fodina i fredags förutom polypen.
Är procren sprutan samma som zoladex ?
Lina q vilken stad bor du i?
Beccalie, jag håller tummarna för dig att det blir ett plus, vid en av mina ivf då jag blev gravid så kände jag inga symtom alls på 12 dagen då jag gjorde test som ändå blev plus. När det gäller sprutan så ska jag ta den för att stoppa vanlig ägglossning som jag förstår det. Jag har dock inte många ägg kvar sa de, men skulle ändå ta spruta sa de.
Var hos doktor idag för att få medicner utskrivna. Ny regel är tydligen att man får hämta ut medicin på apotek med utländska recept förutsatt att medicinen finns i Sverige. Det visste jag inte.
Dock en fråga för det gick väldigt fort hos doktorn. Hon frågade om jag ville ha trombyl o sa sen att det måste jag äta pga av risk för blodpropp.
När började ni andra ta trombyl? I förebyggande eller samma dag som den andra medicinen? Procren sprutan eller progynon?