• zaq1234

AVA klinik i Riga

Wonders vad otroligt tråkigt att höra, men det är som du säger att inte ge upp!! Hur många satte du in denna gång ? Styrke kram till Dig!!

• zaq1234

Vad är syftet med att äta antibiotika? När man inte har ngn infektion eller ngt innan?

• zaq1234

Redan: Tack för dina svar, du är som ett uppslagsverk  hoppas så att det går bra för dig i morgon och att de hittar ngt, så att det går vägen nästa gång!! Jag vet att jag frågar mkt här på tråden, men det känns som alla här som går igenom samma sak har nästan mera info än om man läser på nätet...Jag vet att det kanske lät märkligt att jag oroade mig för att när man ska äta trombyl när man sedan stoppar i sig mkt östrogen som är värre, men jag känner att det som gör hela situationen så ovanlig är att man har varit hos läkare ( Riga) som just bara sa dessa tre första mediciner o sedan när man läser här så är det bra många fler man kanske borde ta, man är ju van när man haft andra åkommor att läkaren tar ett helhetsansvar för hela kroppen...Stort Lycka Till i morgon!

• zaq1234

Beccalie vad synd, så tufft med dessa minus, bra att du har några i frysen. Hur många satte du in denna gång? Jag frågade Riga om sommar stängt. Dr violetta sa att hon hade 2 v sem men att det sedan var öppet.

• zaq1234

Ska ta procren spruta nu på fredag. Öppnade o läste på nu, det första man läser i bipacksedeln att denna information är endast till sjukvårdspersonal, det verkar inte så svårt, men det känns ändå lite nervöst, då det står så.. vad är skillnaden? vad är det man måste veta som inte står. Har ngn annan av er använt procren, har mest läst på tråden om ett annat märke med en stor nål, denna är tunn o fin.

• zaq1234

Redan, skönt att du är steg vidare!! Hoppas du känner dig bättre idag. Du har rätt, ska äta mina trombyl
    Du skrev förut att man ska inse vilka risker man utsätter sig för. Jag har faktiskt försökt att leta på nätet, risker i samband med ÄD, men hittar inte mkt alls, det står mera risk för donatorn, samt sedan högre risker om man blir gravid med havandeskapsförgiftning etc, vilka andra risker tänkte du på? Jag frågade även Dr Violetta om risker o biverkningar, men hon sa att det inte var några. Hon pratade i o för sig rätt så fort, så jag kanske missade ngt viktigt. Det hon betonade var att verkligen tänka igenom det där med ett eller två ägg. Som jag känner nu, så vill jag på ngt sätt ta två, för vi kan tänka oss tvillingar, men så läser man om 70% risk för havandeskapsförgiftning..då känns det rätt så läskigt med...

• zaq1234

Swede, fy vad trist o tufft! Låter ju inte klokt att de inte tar emot om man blöder så mkt, vad säger dom för skäl att inte ta emot??

Krvik. Har du alltså haft stora blödningar o att det gått bra ändå, vad var orsaken då?

• zaq1234

Har ngn varit med om att man satt in två o sedan att man får blödningar men att det bara blev missfall på det ena?

• zaq1234

Fru. i min plan från Riga så står det progesteron 7-8 veckor...och att man böjar ca 4 dagar innan ET, det låter som du ska hålla på  bra mkt längre än 8 veckor? Brukar det bli en förlängning? Hur avgörs det'? Man går väl inte på några direkta kontroller efter man konstaterat att man är gravid eller?

Svar på tråden AVA klinik i Riga