• zaq1234

AVA klinik i Riga

Fire Hur resonerar du ang ett eller två?

• zaq1234

Micro: Jag gjorde som du, mailade Riga o sa att jag vill göra ÄD. Frågade flera ggr om jag inte skulle förbereda ngt här hemma etc, ville ju ex ta prover o sånt om det skulle skynda på procesen med, de hade slutat eller gjort uppehåll i konsultation i sthlm. Så de sa att vi fick komma dit bägge två o så göra allt där. Det som jag tyckte var bra var att Dr Violetta undersökte mig, hittade en polyp som hon genast tog bort.
    Vi fick ta prover bägge två, hon sa gå hem o fundera på ett eller två. De sa att vi skulle använda deras samarbetes läkare i sthlm o vi fick med en lapp med alla mediciner samt plan för UL i Sverige.
    Det som händer efter Riga, är att jag ska ta de mediciner de sa de datum som är sagt, gå på UL enligt schema om det ser ok ut så är det GO för denna månad, då sätter donatorn igång med. Sedan ett UL till här hemma, sedan mannen dit o sedan vi både dit för ET.

• zaq1234

Rosen76, har för mig att du frågade förut var jag hade läst om 70% risk för havandeskapsförgiftning vid ÄD o tvillingar. Det var på en annan tråd här där de hänvisade till en finsk doktorsavhandling. Jag sökte på havandeskapsförgiftning o tvillingar o ÄD.

När är det du ska till Riga?

• zaq1234

Micro, du behöver inte fylla i papper o Riga, du får allt på mail sedan o läsa i lugn o ro.  Men jag tycker de borde ha gått igenom pappren där. VI fick ju detta papper med extra val, man förstod ju inte vad de betydde. Jag fick maila o fråga vad de hade tänkt som rekommendationer för de sa de inte när vi var där...jag ska tydligen ha embryoglee o maryhe fick embryoscope..så man får fråga noga vad de rekommenderar... jag vet eg inte varför vi just ska ta embryoglee men jag litar på dom o man vill ju göra allt för att öka chanserrna.
    Bra som sagt att ta med alla tidigare journaler samt ha koll på menslängden antal dagar emellan, din mammas historia, jag tyckte man fick 100  frågor i hög hastighet..

• zaq1234

Fru 84, har du mycket ont med, eller hur mår du? Bra att de tar allt på allvar o att du får bli sjukskriven.

• zaq1234

Rosen jag ska på Ul den 9 maj om det är ok så ET den 28 maj. Jag tog procren sprutan i torsdags. Vad är det du väntar på? När ska du få din prel. Plan?

• zaq1234

Jätte tråkigt swede, bra att du har flera kvar! Hoppas du är banan fort igen!!

• zaq1234

Jätte tråkigt swede, bra att du har flera kvar! Hoppas du är banan fort igen!!

• zaq1234

Krvik. När man är med i hemlig fb grupp syns det då i din profil att du är med i hemliga grupper ? Jag skulle gärna vara med men det skulle vara lite jobbigt om man får 1000 frågor av andra vänner vad man är med i....

Svar på tråden AVA klinik i Riga