• MFJG

Malmö BF 2010

Vi bor på Kirseberg. Bott här i ett år snart. Innan bodde vi vid Nobeltorget..

Imorgon ska vi på RUL! JÖSSES va spännande och vad jag längtar! 

• MFJG

Ribban är nice. Måste vara skönt att ha nära till havet nu när det är så fint väder!=)
    Jag är uppvuxen i Skanör och där va ju stranden bara en promenad bort..
    Saknar det!

• MFJG
    Marremia skrev 2010-07-12 18:40:13 följande:

Så himla härligt väder det är. Vi var i havet och simmade igår men det kändes lite märkligt när jag simmade bröstsim precis som jag hade en påse på magen :) så ryggsim är mycket bättre.

Jag har också gått upp i vikt med 6 kg och magen sticker utanför brösten.

Har ni ont längst nere i ryggen som strålar ut i benet? Något bra tips på hur det kan försvinna?

MFJG hur gick allt på RUL idag? Jag ser så fram emot nästa måndag

Låter som foglossning..Som sagt trappa ner på tempot och vagga är bra tips ;)

Det gick jätte bra idag..har skrivit om det på min blogg..=) Fick super fina bilder =) Blev flyttad till den 20:e december också.. 
  • MFJG

Japp vi gjorde RUL på MAS. Man får köpa bilderna om man vill ha dem. Vilket vi ville. =)

Bloggen min finner ni på www.mamamad.se..=) 

• MFJG

Malmölita - Jag funderar också på vattengympa, tror det är den enda träningsformen som funkar för mig med tanke på mina foglossningar. Vad kostar det på Rund&Sund? Då är du också från Vellinge, men du är 5 år äldre än mig. :) 

Pigletten - Jag gick hos F&S förra gången och den vattengympan är jätte bra. Jag ska nog gå där också. Har fortfarande några gånger kvar på mitt kort. =) 

• MFJG

Japp på Parkmöllan. =) Vet  bara inte när jag ska orka börja =)

• MFJG

Välkomna hit! =)

Ska vi kanske göra en liten lista ? ;)

MFJG - 2:a barnet (1:a 2009) BF 20/12 

• MFJG

Hej allihopa!

Jag har känt bebis sparkar ett tag nu. Men är ju omföderska. Min sambo kände dem också för några dagar sedan. Det är mycket rörelser här nu. Har dessutom moderkakan i bakvägg så det gör det också lättare att känna.

Foglossningar känns inte som molvärk, iaf inte för min del..Det är mer en ilande strålande smärta i ljumskar, över svanskotan, gumpen och ut i benen.. 

• MFJG

Marremia - Vi gjorde ett 3D UL på Emmaultraljudsklinik när vi väntade Wincent. Jätte fina bilder blev det. =) Helt klart värt det! 

Svar på tråden Malmö BF 2010