Malmö BF 2010
Ja mig spelar det ingen roll hur vi gör..Men vi kanske ska hålla öppet här fortfarande så att nya kan tillkomma om dem hittar hit? För det måste ju finnas mer mammor som väntar barn i december;) i Malmö!
Ja mig spelar det ingen roll hur vi gör..Men vi kanske ska hålla öppet här fortfarande så att nya kan tillkomma om dem hittar hit? För det måste ju finnas mer mammor som väntar barn i december;) i Malmö!
Vi kan väl ligga kvar här och även snacka privat via mail eller facebook?
Har alla facebook? Bloggar någon av er?
Jag var på vattengympa igår på UMAS. Så skönt att kunna få röra sig MEN jösses va ont jag har idag..
Vi har en hårdlift, köpte ju en begagnad vagn och fick den till. Så vi kommer köra på den. Sen har vi en åkpåse som Wincent har denna vintern och nästa vinter får Minibus den.
Godmorgon!
Allt bra med alla? Galet vad tiden springer iväg!
Kan vi inte ta en fika snart på Entré? För dit klarar jag av att ta mig. Eller någonstans där 7:an stannar nära ;)
Jag kan alltid i princip. Är ju bara hemma ;)
vecka 41 kan inte jag..
Helloj!
Så skönt med fler som planerat in F&S gympa när bebis är här. Jag ska banne mig komma i form no matter what ;) Ska vi säga sön vecka 40? Vid 11.30? Jag är lite besatt av Redfellas och deras smoothies. Oftast bara där jag kan äta på Entré också med tanke på min allergi. Men dem har ju både sallader och hutlöst smarriga mackor..
Har ni haft en bra helg?
Ja varmt välkommen Kollegan ;) Kul med fler!
Ja det låter väl rätt bra. Tror iofs dem soffgrupperna eg tillhör Barista. Men har dem stängt så kan vi nog sitta där.