Inlägg från: Monkeyboys mamma |Visa alla inlägg
  • Monkeyboys mamma

Malmö BF 2010

Grattis till giftemålet..
    Vi har köpt en TFK joggster twist, Hade en kompis som han en sån och hon är supernöjd.
    Och de bor i oslo så det vet hur det är att köra i snö ;)
    Vilket vi kommer få göra :P
    Bord är bokat på rosegarden supreme den 4 nov kl 18 i mitt namn.
    Så om vi inte sen innan så ses vi då.
    Och kolla gärna upp www.varningforbarn.se om ni har lust att hänga med,
    jag hade tänkt at hänga på låset kl 9.30 ;)

• Monkeyboys mamma

Hatar att skicka från mobilen, alltid något som blir fel... Jag har 4 veckor kvar att jobba, börjar dock kännas lite tungt nu! Ska på ultraljud på måndag, det ska bli såååå skoj :) någon mer som varit där nu?? Fik för mig att det va fler som skulle gå nu?? Längtar till den 4 det ska bli gott!! Glöm inte kolla upp mässan om ni vill med, kanske något för er med barn sen innan, där är massor av grejer för dem...

• Monkeyboys mamma

Som sagt hatar telefonen ;) jag känner på mig att lillkillen kommer gömma sig, men håller tummarna för att han inte gör det! Har sååååå ont i ryggslutet nu, vaggar fram. Det ser helt sjukt ut ;)

• Monkeyboys mamma

Känner inga hickningar.. Va på ultraljudet idag och lillen vägde 2200 och är beräknad att väga 3500 när han är färdig bakad :) han låg som han skulle och låg och sög på sina tår... fick inga bra bilder dock plus att jag va i rummet som inte hade 3D :( jaja snart får vi se honom live!! Vi ses på torsdag tjejer..

• Monkeyboys mamma

Hej och välkomna till er som tillkommit på tråden... Måste fråga om någon varit med om detta, igår fick jag superont på magen inte i, jag låg i soffan och tog det lugnt så jag ansträngde mig inte. Hade ont i flera timmar... Sen när jag vaknade idag så hade jag brun/beiga flytningar med torkade strimmor av blod, inte mycket... Vad kan detta va????

Svar på tråden Malmö BF 2010