Malmö BF 2010
Ja vi får se vad det kan va fick en tid att komma dit på torsdag...
Ja vi får se vad det kan va fick en tid att komma dit på torsdag...
Jag kan båda dagarna den helgen... Så bestäm ni något! Skriv på Facebook när ni bestämt er...
Ska vi säga det?? Söndag 21nov kl 14 på bagericafeet???? Jag kommer!
De har öppnar vid Gustav Adolfs torg... Vet ej med plats för barnvagn då jag inte varit där :(
Fika 21/10 14.00 bagericafeet, Gustav Adolfstorg
Nyårsbebis10
Kollegan
Ja kolla gärna om det går att boka :)
De trodde inte att smärtan hade samband med blödningen då blodet va levrat.. Lämnade urinprov för hon sa att bankomat känna av smärta om man hade urinvägsinfektion.. Men det hade jag inte! Och det har inte kommit mer sen så jag oroar mig inte mer. Och smärtan finns där men jag tror det är lite trångt där inne ;)
Starta en ny tråd annars, jag kan inte göra det från mobilen annars har jag fixat det... :(
Men JAAA vad skoj, bebis!!!!
Så klart att han inte ska med, vad tänkte jag på ;) synd bara jag som behövde stilla mitt begär lite ;) har alla sett gruppen jag fixade på fb???
Nej ingen bebis här än... Inga känningar, känns just nu som om han aldrig ska komma ut ;)
Fika i stan på måndag om någon vill med...
Är uppe i stan från 10.00 och ett tag fram över!
Hör av er om ni vill med!!
Runt gustav Adolfs torg!
10.30 gustav adolfs torg hm hörnan.. Så bestämmer vi fik där...
Vi hoppar fikan! Får ses en annan dag... Grattis MFJG till din pojke och grattis Marremia till din tjej!!!
Tack alla, förlossningen gick bra och vi ligger på familje bb brevid pigletten som fick sin son igår, grattis!!!
Mmm lycka till eekramaren!!!
Vi ska gå till granbackens BVC då de låg närmast oss. Barnmorskan va här i går, såååå himla söt och gullig hon va! Första gången blir på måndag som vi ska dit, ser fram emot det. I övrigt mår vi bra Charlie är världens snällaste och tur är det för jag har mått lite si sådär.. Men det börjar bli bättre!