• Bevabus

    Love is here and now you're gone

    Här är den FEMTE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop! {#lang_emotions_laughing}
    Det är tillåtet att prata om allt mellan himmel och jord här inne, men vi försöker ändå att behålla minnet av vår älskade Michael levande
    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till gruppen om någon är intresserad

    "It's plane to see this world is heavenly" - Michael Jackson

    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg
    All we want for Christmas is Michael - 15018 inlägg
    We're just good friends - 8710 inlägg


    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Svar på tråden Love is here and now you're gone
  • Brooke
    mona83 skrev 2011-02-03 09:41:57 följande:
    Ja vi har väl inte så mkt att välja på....
    Jag som vill skriva nu
    same here. Aja vi får skiva här så länge..

    Hur är det med er då?

    Själv har jag grymt ont i munnen. Jag har världens blåsa längst bak.. =( Det gör onnnnnnnnt
  • mona83

    Nu ska jag ta och värma en äcklig veg pizza jag köpte igår.
    Sist jag var och handlade på Lidl med syrran och mamma sa syrran att en speciell pizza var sååååå god. Så jag tänkte va tusan, testar den. Så köpte igår, är 2 pack. Men tja jag tyckte inte den var jätte god. Hade dom skippat den där spenat grejen på pizzan hade den varit god iofs....


    L.O.V.E
  • Brooke
    mona83 skrev 2011-02-03 11:14:50 följande:
    Nu ska jag ta och värma en äcklig veg pizza jag köpte igår.
    Sist jag var och handlade på Lidl med syrran och mamma sa syrran att en speciell pizza var sååååå god. Så jag tänkte va tusan, testar den. Så köpte igår, är 2 pack. Men tja jag tyckte inte den var jätte god. Hade dom skippat den där spenat grejen på pizzan hade den varit god iofs....
    hehe inet lätt alltid :P

    jag ska snart själv på lunch men inte än. Sitter ensam i klassrummet. och behöver få lite mer gjort innan jag går och käkar.
  • mona83
    mona83 skrev 2011-02-03 11:14:50 följande:
    Nu ska jag ta och värma en äcklig veg pizza jag köpte igår.
    Sist jag var och handlade på Lidl med syrran och mamma sa syrran att en speciell pizza var sååååå god. Så jag tänkte va tusan, testar den. Så köpte igår, är 2 pack. Men tja jag tyckte inte den var jätte god. Hade dom skippat den där spenat grejen på pizzan hade den varit god iofs....
    Idag var den inte lika hemsk
    L.O.V.E
  • Brooke
    mona83 skrev 2011-02-03 11:43:16 följande:
    Idag var den inte lika hemsk
    Bra de =) vi fick någon thailänsk biff något men jag tog det vi fick igår till middan och de va raggmunk. Eftersom jag har så ont i munnen så ska jag vara försiktig med stark mat
  • KikiBoo

    Sover bev eller är hon i skolan tro


    -Vilhelm 051014 - Puma 070730- Valentin 100620-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2011-02-03 08:31:59 följande:
    Alltså, måste man fylla i om sig själv? vet väl det mesta om varandra typ
    Jag skrev ett jättepersonligt brev om varför just jag skulle gå vara med
    -Vilhelm 051014 - Puma 070730- Valentin 100620-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2011-02-03 10:40:12 följande:
    same here. Aja vi får skiva här så länge..

    Hur är det med er då?

    Själv har jag grymt ont i munnen. Jag har världens blåsa längst bak.. =( Det gör onnnnnnnnt
    Finemang här.
    Hemma med ungar efter ett jävla massa krigande
    Lunchar i min ensamhet och väntar på Christer
    -Vilhelm 051014 - Puma 070730- Valentin 100620-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2011-02-03 11:14:50 följande:
    Nu ska jag ta och värma en äcklig veg pizza jag köpte igår.
    Sist jag var och handlade på Lidl med syrran och mamma sa syrran att en speciell pizza var sååååå god. Så jag tänkte va tusan, testar den. Så köpte igår, är 2 pack. Men tja jag tyckte inte den var jätte god. Hade dom skippat den där spenat grejen på pizzan hade den varit god iofs....
    Uääää... Inte handla på Lidl
    -Vilhelm 051014 - Puma 070730- Valentin 100620-
  • KikiBoo

    Verkar som Ville får förskoleplats också. Nackedel är att han måste åka taxi. Men jag kommer inte våga de så jag kör nog han till jag törs släppa iväg han
    Skulle vara 6 med språkstörning och 7 "normala" barn. Blir nog tokbra de här.
    Plus att Villes en kompis som bort där ute, anser Ville som sin bästis kommer gå där. Kankse i samma klass om vi har tur


    -Vilhelm 051014 - Puma 070730- Valentin 100620-
Svar på tråden Love is here and now you're gone