• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • MysTic PrincesS
    Majuuu skrev 2010-08-22 20:47:58 följande:
    vi är ju några som ska träffas på centralen...
    Priser mm vore ju bra att veta.. och att ni bestämmer vilken båt mm. Nån av dom hade inte avgångar från Jönköping, hittade ingen iaf.
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • BrejkStyle
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 20:55:52 följande:
    Priser mm vore ju bra att veta.. och att ni bestämmer vilken båt mm. Nån av dom hade inte avgångar från Jönköping, hittade ingen iaf.
    Går det ingen ifrån Jönköping? Va konstigt! hmm...
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 20:51:43 följande:
    "Några vilka då?" det är ju inte många som skrivit med sig på listan! Bäst är väl att dom nerifrån åker med samma buss som har anslutning till båten man åker med? Blir oftast lite billigare också ! Ja åker för första gången båt nu i helgen som kommer så för mig gör det inte så stor skillnad vilken båt vi åker..Men helst billigast möjligt!
    Jag, Malena o daddy iaf... anslutningsbussarna härifrån är sällan så mycket billigare men dom tar typ dubbelt så lång tid om man räknar med att dom kommer fram så tidigt...

cinderella är jag inte så sugen på o den är billigast o mest fyllekryssning.. Tyst
  • MysTic PrincesS
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 20:58:05 följande:
    Går det ingen ifrån Jönköping? Va konstigt! hmm...
    Tror det var viking som inte hade bussförbindelser.... men silja o birka verkar ha det.. vid en tid jag inte hinner..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 20:55:52 följande:
    vilken av dom?
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 20:59:24 följande:
    Jag, Malena o daddy iaf... anslutningsbussarna härifrån är sällan så mycket billigare men dom tar typ dubbelt så lång tid om man räknar med att dom kommer fram så tidigt...

cinderella är jag inte så sugen på o den är billigast o mest fyllekryssning.. Tyst
    Haha ok 3 personer! De va ju många! Cool
  • BrejkStyle
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:00:00 följande:
    Tror det var viking som inte hade bussförbindelser.... men silja o birka verkar ha det.. vid en tid jag inte hinner..
    Ok. Men man får väl försöka hitta något som passar bäst för alla=) Jag vill inte in och yra inne i centrum i stockhlolm innan båtresan, tycker det är omväg, o sen massa tunnelbaneåkande! De är ju ett tag kvar, så det kanske är bäst o planera närmare när det e 2-3veckor kvar?=)
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 21:02:27 följande:
    Haha ok 3 personer! De va ju många! Cool
    Ja om vi kollar på listan så är vi dom andra förutom dig o dina vänner...
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:03:59 följande:
    Ja om vi kollar på listan så är vi dom andra förutom dig o dina vänner...
    Jo, de verkar inte va så många intresserade! Men jag o MINA vänner iaf, om de blir något åker direkt buss!
  • MysTic PrincesS
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 21:03:37 följande:
    Ok. Men man får väl försöka hitta något som passar bäst för alla=) Jag vill inte in och yra inne i centrum i stockhlolm innan båtresan, tycker det är omväg, o sen massa tunnelbaneåkande! De är ju ett tag kvar, så det kanske är bäst o planera närmare när det e 2-3veckor kvar?=)
    Kikade på swebus och de hade en avgång vid 12 och då är jag framme vid 16. Vet inte om jag vågar chansa på den som är framme vid 17-tiden....
Svar på tråden Desperata kryssningen...