• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • MysTic PrincesS
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:27:15 följande:
    jag är ju en sån som ser bussen, som går innan den jag ska med, åka förbi när jag är på väg till bussen o så står jag glatt o väntar i 10-15 min på att min buss ska komma...
    jag är snudd på likadan
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:28:14 följande:
    vi får väl se vad som händer med vårt på nästa samarbetssamtal men helgerna lär vi inte ändra på iaf...
    Vårt? :) haha va..
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:28:58 följande:
    Du ska vara barnledig då, jag har inte min vilde nästa helg och resan infaller på en helg då jag har honom.
    Ok! Då ska ja säga till honom att han inte får ändra helgerna nått fram tills 1okt har passerat! HAHA! :)
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:29:36 följande:
    jag är snudd på likadan
    Härligt att slippa vara ensam sån...
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 21:30:28 följande:
    Vårt? :) haha va..
    Alltså mitt o mitt ex nästa samarbetssamtal... vi har så bra relation så vi måste gå på sånna eftersom vi inte kan prata.. Jeij!
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:34:42 följande:
    Alltså mitt o mitt ex nästa samarbetssamtal... vi har så bra relation så vi måste gå på sånna eftersom vi inte kan prata.. Jeij!
    Jaha haha härligt! Jag o mitt ex har ingen relation just nu, vi har bara damp o skriker! :P Men han lämnar barnet som han ska iaf! En så länge! :D
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 21:37:34 följande:
    Jaha haha härligt! Jag o mitt ex har ingen relation just nu, vi har bara damp o skriker! :P Men han lämnar barnet som han ska iaf! En så länge! :D
    trevligt..
  • Majuuu
    KRYSSNING 1/10

Ja:
    Majuutschi
    Malena79
    Daddy XL

Kanske:
    MysTic PrincesS
    Brejkstyle
    Kusin till Brejkstyle!
  • Majuuu

Måste ju flytta fram listan så ni hittar den när ni ska skriva in er på JA-listan...

• majorna32

Skriv mig på kanske så länge :)

• Majuuu
    majorna32 skrev 2010-08-25 22:45:34 följande:

Skriv mig på kanske så länge :)

du får skriva upp dig själv
Svar på tråden Desperata kryssningen...