• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 21:05:32 följande:
    Jo, de verkar inte va så många intresserade! Men jag o MINA vänner iaf, om de blir något åker direkt buss!
    det finns ju några kanske-personer.... Får hoppas dom kan fixa banr/hundvakter osv... Verkar bli fler än sist iaf.. då var det bara jag o Malena.. Men vi hade kul iaf..
  • BrejkStyle
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:06:27 följande:
    Kikade på swebus och de hade en avgång vid 12 och då är jag framme vid 16. Vet inte om jag vågar chansa på den som är framme vid 17-tiden....
    Hehe men det löser sig som sagt säkert då! =) Jag kollar 2-3veckor innan för ja måste veta så jag inte har barnet o så!
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:07:06 följande:
    det finns ju några kanske-personer.... Får hoppas dom kan fixa banr/hundvakter osv... Verkar bli fler än sist iaf.. då var det bara jag o Malena.. Men vi hade kul iaf..
    Jo det är ju fler som åker båten annars vore det ju lite torrt kanske! hahah 2 personer på en båt! :D
  • MysTic PrincesS
    KRYSSNING!!

Vem kan 1/10?

Majuutschi
    Malena79
    Brejkstyel + vänner
    daddy XL

Kanske:
    MysTic PrincesS

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • BrejkStyle
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:09:01 följande:
    KRYSSNING!!

Vem kan 1/10?
    Majuutschi
    Malena79
    Brejkstyel + vänner
    daddy XL

Kanske:
    MysTic PrincesS

Haha ja sätter mig nog på KANSKE listan istället! Cool såhär! Kyss

KRYSSNING 1/10

Ja:
    Majuutschi
    Malena79
    Daddy XL

Kanske:
    MysTic PrincesS
    Brejkstyle
    Kusin till Brejkstyle!

Haha! :) sååååja!
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:06:27 följande:
    Kikade på swebus och de hade en avgång vid 12 och då är jag framme vid 16. Vet inte om jag vågar chansa på den som är framme vid 17-tiden....
    våga inte chansa på den som är framme 17... brika går 18 o galaxy (silja) går 19.30...
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 21:11:29 följande:
    Haha ja sätter mig nog på KANSKE listan istället! Cool såhär! Kyss

KRYSSNING 1/10

Ja:
    Majuutschi
    Malena79
    Daddy XL

Kanske:
    MysTic PrincesS
    Brejkstyle
    Kusin till Brejkstyle!

Haha! :) sååååja!
    Nu börjar listan se ut som sist ju.... Obestämd
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:13:56 följande:
    Hahahaha! Men jag vet inte helt säkert förens det börjar närma sig! Eftersom det nyligen tog slut med exet o sånt så är inte han så "glad" i att jag reser iväg, o tror inte han skulle säga "Ja åk på singelkryssning, de låter bra" AVUNDSJUK, svar ja! Cool
  • MysTic PrincesS
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:12:50 följande:
    våga inte chansa på den som är framme 17... brika går 18 o galaxy (silja) går 19.30...
    Nä det blir isf den som är framme vid 16-tiden. Det tar väl inte 2 tim till båten därifrån? Minns fan inte hur hamnen ligger i förhållande till stationen...
  • MysTic PrincesS
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:13:56 följande:
    Vill gardera mig mot alla risker för att jag inte kan lösa b-vaktsfrågan. Känns dumt att säga ja och så blir det inget i slutändan.
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:15:59 följande:
    Nä det blir isf den som är framme vid 16-tiden. Det tar väl inte 2 tim till båten därifrån? Minns fan inte hur hamnen ligger i förhållande till stationen...
    nejdå, men det är ju bra att vara framme i tid så MajaProsit inte får hjärtklappning..... Åker vi silja så är det t-banan som gäller, ananrs är det ju gångavstånd iaf enligt mig men har man mycket packning kan man ju ta buss eller tbanan dit oxå..
Svar på tråden Desperata kryssningen...