• Mabaja

Kommer in och frispelar lite...

MCT: UNDERBART! Nu har jag sett testet och ja det var ju positivt! Tänk om vi får följas åt nu! :)

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    FruW skrev 2011-06-15 21:54:50 följande:
    Grattis MABAJA till plusset!!
    HAHA. Tack! :) Hoppas på att W kan få ett syskon... nu hoppas jag bara att testen ska bli starkare.. :)

En del kanske inte vet vem jag är, men hängde i den här tråden dec 2009-jan 2010 innan jag fick plus och ut kom ett vilddjur 101010.. :)
  • Mabaja

Sugarrush; jag tar inte ut något i förskott- först vill jag ha starka utslag på testen och sen lite symptom. Men det skulle vara superkul om det skulle vara en till knodd på g.

• Mabaja
    Dag och natt skrev 2011-06-16 09:35:33 följande:
    Men oooooh vilka härliga nyheter det kommer här i juni, GRATTIS MCT och Mabaja!! Det är ju underbart! {#emotions_dlg.flower}

Nu har vi köpt en ny dator iaf så nu kan jag förhoppningsvis orka hänga lite mer här igen.
    TACK! Hur är det med dig nu för tiden?
  • Mabaja

Tjejer kan ni hjälpa mig? Kan ni övertala mct79 att sluta göra fler test? Hon tror på mf för att dagens test var lika starkt som kontrollstrecket! Och då gjorde hon ju ett vul i förrgår!

• Mabaja

Självklart! Jag vet att du lyssnar på de i den här tråden så det är väl jättebra om de kan få in lite förnuft i ditt huvud! ;)

• Mabaja

Mct ja skärper du inte till dig hoppar jag in i bilen och tar ifrån dig dina test till bebisarna är här! ;) det är bra att bo nära ibland.

• Mabaja

Så det är bäst du håller dig på banan mct!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3