• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn

Imorgon får vi förhoppningsvis se ett hjärta. VUL kl 9.20! Hoppas hoppas. Men man har svårt att hoppas för mkt.

• FruW

Håller mina tummar hårt hårt för dig i morgon jowian!! Kram

• Dag och natt
    JoWiAn skrev 2011-09-22 20:40:07 följande:
    Imorgon får vi förhoppningsvis se ett hjärta. VUL kl 9.20! Hoppas hoppas. Men man har svårt att hoppas för mkt.
    Hoppas ni får se det! Hur långt gången är du då?
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Jag skrev förut om att jag blivit erbjuden ett nytt jobb med provanställning. Jag har tackat ja! Och idag pratade jag med min chef om eventuell möjlighet till tjänstledighet, men det verkar kört. Så nästa vecka kommer jag att säga upp mig! Känns helt rätt faktiskt, ska bli sååååå skönt att komma ifrån den arbetsplatsen.... Skål

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Saftmedbulle
    Lofot skrev 2011-09-22 16:24:33 följande:

iiiih! Tack! Nu måtte det väl gå vägen!! Här kommer ett till när det blitt ännu starkare.
    Grattis till plusset! Och vi håller tummarna för att det ska gå finfint!
  • FruW

Åh va kul, grattis havsklippan!!! Vad jobbar du med?

• Dag och natt

mimmi, tack sötis!! Jag är jurist och jobbar inom bygglovssektorn, mest med olovligt byggande. Nu kommer jag att byta till domstolsvärlden igen! Jag jobbade på tingsrätt för några år sen och har saknat rättsväsendet en del. Inte brottmålen i sig, utan jag vill fortsätta med fastighetsrätt, miljörätt och bygglov. Så det känns jättebra!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 3+6
  • pixerpie

Men hallå!! Här bara väller ju plussen in... Underbart!! Är det trådtömmning... Då gäller det ju att vara med... Spännande, hoppas kunna rida på denna plusvåg... Grattis alla nyplussade!!!

Tack, Leava för omtanken!! Hur mår dina tre "busar"?
    KRAM!!

• FruW

Kul havsklippan! Får jag fråga vilken del av landet? Jag jobbar som miljöinspektör, o vi använder ju även oss av pbl ibland. Jag jobbar en del med byggloven från miljösidan, där jag jobbar är man tyvärr inget vidare (kommunen alltså) på att ta tag i svartbyggen o liknande, vilket ibland gör det svårt för vår handläggning.. Kan tänka mej att det är spännande i domstolsvärlden, ni är ju en del av utvecklingen inom området.. :)

• got2b

Grattis Rosen!!!
    Angående det med cellförändringar så har jag också det. För ett år sedan fick jag reda på att jag hade lätta förändringar och fick in och göra ett prov till. Det visade fortfarande lätta förändringar och jag skulle sedan komma tillbaka runt jul för ytterligare ett test. Blev gravid i oktober men fick ett MA med skrapning runt julen. Då hade rutinerna ändrats om när man skulle tillbaka på ytterligare test så jag skulle inte tillbaka förrän nu i sommar. Plussade igen nu i maj och fick en liten blödning i början (dock ingen fara). Pga blödningen ville inte gyn göra ett nytt cellprov förrän efter förlossningen. Och hade det varit akut så hade de ju gjort det trots min blödning. Har bf 2/2 så jag kommer väl göra nytt test på våren antar jag.
    Kan ju hoppas att det försvinner efter förlossningen. Hade en moster som hade lätta förändringar i flera år utan att det var någon fara.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3