• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-22 16:33:29 följande:
    JÄVLAR!!!! JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄÄÄÄÄÄGEN!!!!!!

Det pirrar i hela kroppen!!! Hjärta 
    HAHAHHAHAHHAH!!!
    Väntar tvillingar! 17+4 idag!
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-22 16:33:56 följande:
    Jag sitter och råflinar! Tur jag är ensam hemma!!

Sofy och jag ska testa mimmi på ett cafe i morrn!

Bra! testa henne!!!!!!!!!!!!
    HOPPAS!!!

Skitkul och jag är grymt chockad...
    Strecket dök liksom upp på en gång... Har aldrig fått så starkt, nånsin!      

• MissT

Åhhhhhhh jätte stort grattis Rosen!!! Tyckte det verkade lovande med tanke på äl-testen och det var det ju

• Together90

Nu kommer jag vara party poopern här men jag vill bara säga ett stark gravtest betyder ingenting.. hade hur stark test som helst innan BIM men det slutade inte så ändå..
    Jag blir bara arg när folk säger så.. för så sa folk till mig med men inte fan blev det någon bebis fast mina HCG nivåer var höga..

Lycka till Rosen1 och hoppas din bebisstannar hos dig hela vägen..en liten majbebis..så mysigt!    

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-09-22 16:39:01 följande:

Nu kommer jag vara party poopern här men jag vill bara säga ett stark gravtest betyder ingenting.. hade hur stark test som helst innan BIM men det slutade inte så ändå..
    Jag blir bara arg när folk säger så.. för så sa folk till mig med men inte fan blev det någon bebis fast mina HCG nivåer var höga..

Lycka till Rosen1 och hoppas din bebisstannar hos dig hela vägen..en liten majbebis..så mysigt!    

Fast Together man MÅSTE hoppas...annars blir man galen...

Hur mår du nu?
  • Lofot

Ja, nu tänker jag inte oroa mig alls. Jag tar sorgen när och om den kommer. Så här starkt gravtest har jag aldrig haft så för mig känns det mer lovande iaf. Sen om det skiter sig får jag ta då. Men nu tänker jag vara gravid tills jag inte är det mer.

• MCT79
    Lofot skrev 2011-09-22 16:59:11 följande:
    Ja, nu tänker jag inte oroa mig alls. Jag tar sorgen när och om den kommer. Så här starkt gravtest har jag aldrig haft så för mig känns det mer lovande iaf. Sen om det skiter sig får jag ta då. Men nu tänker jag vara gravid tills jag inte är det mer.
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-22 17:19:42 följande:
    men hur blir det med cellförändringen nu då?! :O
    Jag visste du skulle undra det så jag googlade lite snabbt. Det verkar som många gjort konisering i tidig graviditet och det har gått jättebra. Det ska tydligen inte vara någon ökad risk för mf!
    Det hon såg med ytliga blodkärl på tappen KAN ju faktiskt bero på graviditeten! :)

När ska du tillbaka till henne? Eller ring i morgon och förklara läget!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3