Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Together90 skrev 2011-08-12 05:34:57 följande:
    När du testar dagtid... Håller du dig då ett visst antal timmar eller du kör testte när du känner för det??
  • plutten02

BIM IDAG Glad
    Ännu ingen mens i sikte... och det kanske jag inte ska vänta mig heller... Har ett CB som ligger och väntar, sitter och funderar om jag ska offra det nu???

• plutten02

Har ett till Cb vanligt och digitalt som jag ska ta om några dagar... Då det borde stå 2-3 veckor på det digitala tycker jag...
    Men plusset var ju tjockt och fint.

• plutten02
    Together90 skrev 2011-08-12 10:19:07 följande:
    Jag tror runt BIM så står det oftast 1-2 så blir inte orolig om det gör det bara så att du vet.. det är vanligare !
    Hoppas dock du får 3+ så du har jätte mycket hormoner i kroppen :D
    Fast 3+ blir det ju när när man har gått över 5 veckor... För dom räknar ju från ÄL räknar man från mens första dag så ska man ju då vara 5+... Eller tänker jag fel??? Så nästa vecka kanske det kan bli så Glad
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-12 10:29:51 följande:
    Du tänker rätt... =)

Jag fick 3+ på bim+4 tämligen chockartat men så var det ju två också. =)
    Ja men då var du på god väg till vecka 5...

Jag ska spara dom testen några dagar nu och se om det stiger... Har ju några stickor kvar med
  • plutten02

Idag BIm+1 blev stickan från testlagret JÄTTE svag. Inte alls som dom innan. Ska det vara ett till MF eller vad är det frågan om?

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-13 06:49:18 följande:
    Men nej! Hoppas det är Stickan i sig eller urinen var mer utspädd eller så!
    LisaVäntar skrev 2011-08-13 09:45:32 följande:
    Nej, plutten!! Håll dig i några timmar o kissa på en ny, hoppas det blir superstarkt!!!
    FruW skrev 2011-08-13 10:16:25 följande:
    Håller tummarna plutten för att det bara va ett knasigt test! Dom såg ju så fina ut sist.. Kram på dig
    Hoppet är ganska borta nu, då jag testade med morgo urin i morse... Mer koncentrerat urin kan man ju inte få...
  • plutten02
    FruW skrev 2011-08-13 13:17:29 följande:
    Nej!! :( jag hoppas ändå! Inget blod eller ont?
    Nej inget sånt... Så jag vet inte vad jag sa tro.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3