Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

JoWiAn skrev 2011-09-11 08:52:11 följande:
    Idag idag idag!!!!

Men du använd inte ipren.... Inte bra när man är gravid eller försöker bli gravid. Ta alvedon eller panodil  istället.
    Ipren är det bättre fart i tycker jag.Skrattande.. Men två panodil kanske kan vara samma verkan... Eller???
    sugarrush skrev 2011-09-11 08:50:01 följande:
    Plutten, testa! Och ta inga fler Ipren förrän du testat, de är inte rekommenderade att ta när man vill bli gravid. Ta Alvedon el panodil om det värker, nu när du ännu inte vet, om du kan.
    Hoppas du får ett fint plus! Strongt att vänta såhär länge!
    Det är inte den molande verken i nedre delan av magen som är jobbig som man kan ha vis mens och vid tidig graviditete utan det är den förbaskade träninsgverken som sitter i ovandelen av magen.
  • plutten02

Okej, ja då ska jag ta panodil istället om det fortsätter...

MCT79 skrev 2011-09-11 08:56:14 följande:
    Håller med om att det är bättre fart i Ipren  men man SKA INTE ta dem om man är gravid eller försöker bli gravid. Kika i bipacksedeln så ser du! =)

Testa idag!!
    Vet inte om jag vill testa idag eftersom det är så tidigt ändå men samtidigt så är jag ju på BIM idag eller i morgon. Men idag är det 28 dagar sen sista mens första dag.
  • plutten02

Shit har inte kommit till något apoteket idag är så trött Glad

Om jag vill spara morgonurin i morgon... Så jag kan köpa ett test när apoteket öppnar....  Hur gör jag det på bästa sätt??

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-09-11 18:28:57 följande:
    Meh?! Men så mycket symtom?? Jag tror tanten kommer utebli och plusset komma!
    Ja eller så spelar det bara ett spratt... mensen hoppar över och även testen förblir minus denna månaden...
  • plutten02

Gjorde ett vanligt CB test idag och inget +... FETT Minus ...... Igår var det 28 dagar sedan sista mensens första dag... Eller om jag hade MF då för jag testade ju + tidigt då BIM-4 till BIM-2 sen blev dom svagare... BIM+2 började jag blöda.... Och hade som en vanlig mens... 4 dagar

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-09-12 20:17:42 följande:
    Fick du plus innan blödingen skulle jag räkna det till ett tidigt mf...
    Ja det var ju då som jag hade den fina stegringen med testlagrets stickor.
  • plutten02
    FruW skrev 2011-09-13 15:26:26 följande:
    Åh vilken känning jag har i magen idag! O lite blödning, måste ju va så att ägget släpper idag, eller hur?

Hoppas det kan ge ett resultat med :)

Plutten hur har det gått? Testat mer? Håller tummarna!

Lisa snart är det torsdag!! ;) håller tummarna för dig med!

Rosen vi ligger rätt lika tror jag va? Ska vi passa på o klämma in varsitt plus tycker du? ;)

Kram

Ps, snälla tänk på mig kl 8-10 i morgon, ska göra något jag tycker är väldigt jobbigt...
    Jag gjorde ett test i söndags kväll som var minus även ett i måndags morse som var minus... Nu har jag inte testat mer... Symtomen är borta utom illamåendet fram och tillbaka ibland... Och då mensen som inte dykt upp.
  • plutten02

Ingen mens ännu och det är nu 32 dagar sen senaste mensens första dag...

Ska jag offra ett till test eller ska jag bara vänta?

• plutten02

Nehe got folk... Fortfarande ingen röd tant som kommit på besök... Och i morgon är en hel vecka över tiden om nu mensen stämmer som den gjort innan det tidigra MF (BIM+2) i augusti...

Så det blir nog att testa i veckan om den inte vill komma vill säga...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3