Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Det var nog fel på testet i morse... Eller så blev det för lite urin på...

Nu när jag kom hem från jobbet en sväng (ska tillbaka vid 16.30 igen) då gjorde jag ett test och det var NÄSTAN lika som det igår morse... Lite svagare men inte mycket... Då hade jag bara hållt mig 1 timme.

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-13 14:30:57 följande:
    Yähj!! Håller tummarna det var testet!!
    ~Gör ett nytt i morgon bitti igen... Då är jag BIM+2, så det bore ju snart vara MAXAT Glad

Men har bara 3 kvar... Så får nog beställa en hög till...
  • plutten02

Här kommer en bild på dagens test... Eller alla kan man säga... Det är från BIM-4 och till idag BIM+1 DAG då morgon testet var konstigt och blev helt blankt.

• plutten02

Glömde bilden... Det som är neders är taget mitt på dagen och bara hållt mig 1 timme... Så det finns nog hopp

• plutten02
    Lofot skrev 2011-08-13 15:33:15 följande:
    Plutten, vill inte skrämma dig eller jag säger inte att det ÄR såhär, men exakt så blev mina test. Jag testade tidigt innan BIM och fick svagt plus som blev lite starkare en dag och sedan försvann nästa. För min del var det troligen ett mkt mkt tidigt mf, alltså att ägget knappt hunnit fästa alls innan det upptäcktes att det inte var bra. Mensen kom på den dagen den var beräknad. Hade jag inte testat innan BIM så hade jag aldrig vetat om detta. Det vill säga, det hade varit en sorg mindre för min del. Så hädanefter har jag lovat mig själv att aldrig testa innan mensen är försenad minst en vecka.

Men kom ihåg, jag säger inte att det är så för dig! Det kan bero på hur utspätt ditt kiss var också. Håller mina tummar!!!
    Det kan inte ha varit utspätt eftersom det var morgon urin... Jag tror på att testte var konstigt eftersom det sen nu mitt på dagen blev nästan lika starkt som det igår morse...
    A, man får se vad som händer.
  • plutten02

Nä hörrni... Det gick nog inte denna gången heller... Vad fan gör jag för fel... Har ju lyckats behålla två barn innan... Kan det vara för att jag kör mina promenader varje dag, igår åkte jag inlines...

Gör även plankan 3 gånger / dag och utfall....

• plutten02

Började dagen med att se blod i trosorna... Så då visste jag nästan vad det var som var fel...

Nästa gång ska jag INTE testa innan BIM

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-14 16:31:14 följande:
    Men faan också....
    Ja jag vet inte vad som är fel...
    Nu får det vara slut testat för denna gången... Sen blir det inget testande förens efter BIM nästa gång.
  • plutten02
    FruW skrev 2011-08-14 16:41:55 följande:
    Nej plutten!!! Det såg ju så lovande ut! Så ledsen för din skull :(

Mitt sista mf var så med, plussade tidigt men svagt, mensen kom vid bim :(

Stor kram till dig!!
    Fast jag testade ju ganska så starkt både med CB och stickor... Så jag vet inte. Bim+2 idag och mensen kom. SKIT
  • plutten02
    FruW skrev 2011-08-14 17:53:32 följande:
    Ja det är konstigt! Har du rätt till utredning nu plutten?

Rosen jag med, sååå trött! Varit hela helgen. O fortfarande inget utslag på äl-testen...
    Nä jag vet inte om jag ska bry mig om det då jag kunnat få två barn innan så ska jag väl lyckas med en 3a utan utredning med.
    Jag hade MF i juni tror jag ganska tidigt där med.. 5+ och sen fick jag ju + på test i juli men mensen kom innan BIM...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3