• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-26 19:38:30 följande:
    2 november :)
    Inte långt alls ju! Vad skönt, nått att räkna ner till! Solig
    Väntar tvillingar! 18+1 idag!
  • MissT
    FruW skrev 2011-09-26 19:26:54 följande:
    Vi har fått tid till startsamtal för Ivf, är sååååå glad!!

O så tankspridd att jag hällde soppa i hela mikron plus på bänken, så blev städning innan mat..
    Åhh vad skönt
  • Bellas7

Grattis Mimmi :))

MCT jo jag mår toppen faktist hehe sammandragningar bara men får se i morgon hur det går. Hoppas hoppas att tappen är opåverkad. Utan min vetekudde (finns på Apoteket) hade jag blir knäpp av den smärtan. Men när två el tre barn växer så växer de i omgångar. Vilket lsträcker livmodern ett tag o gör skit ont. Jag får minst så ont två ggr i veckan.

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-26 19:53:45 följande:
    Grattis Mimmi :))

MCT jo jag mår toppen faktist hehe sammandragningar bara men får se i morgon hur det går. Hoppas hoppas att tappen är opåverkad. Utan min vetekudde (finns på Apoteket) hade jag blir knäpp av den smärtan. Men när två el tre barn växer så växer de i omgångar. Vilket lsträcker livmodern ett tag o gör skit ont. Jag får minst så ont två ggr i veckan.
    Försvinner smärtan när du ändrar ställning då?

Jag står på alla fyra här.. knäna på stolen och armarna på bordet... ergonomiskt och bra! Men då är jag nästan smärtfri!
  • pixerpie
    FruW skrev 2011-09-26 19:26:54 följande:
    Vi har fått tid till startsamtal för Ivf, är sååååå glad!!

O så tankspridd att jag hällde soppa i hela mikron plus på bänken, så blev städning innan mat..
    Åh!! Och hur känns det? Härligt? Skönt att något händer!! Vi kanske får följas åt då... Ska försöka "sälja in" det hos min läkare med...

Men, du vet väl att tankspriddhet kan bero på något annat också... *blink*
    Och jag hade lyckas ställa brödfatet med knäcke i kylen...

KRAM!!!
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-09-26 19:06:28 följande:
    Berätta, hur gör du det??
    Äsch, det är inget nytt... Och beror på hur "kvackelmagad" man är...
    Känna på tappen... Den öppnar sig och blir mjuk och låg innan mens... Plus att min morgontemp alltid går under 37 grader samma dag som menshelvetet kommer...   
  • Mabaja

Mct: det är bra att du övar inför förlossningen! Det var först när jag stod så och hyperventilerade med sprutande tårar de kom på att det var dags att undersöka mig när w var på väg ut. :)

• MCT79
    pixerpie skrev 2011-09-26 20:16:58 följande:
    Äsch, det är inget nytt... Och beror på hur "kvackelmagad" man är...
    Känna på tappen... Den öppnar sig och blir mjuk och låg innan mens... Plus att min morgontemp alltid går under 37 grader samma dag som menshelvetet kommer...   
    Kvackelmagad... aldrig hört.. men fattar vad du menar! Okej då är jag med! =)
    Mamma till W skrev 2011-09-26 20:18:33 följande:
    Mct: det är bra att du övar inför förlossningen! Det var först när jag stod så och hyperventilerade med sprutande tårar de kom på att det var dags att undersöka mig när w var på väg ut. :)
    pfft!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3