• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • M I M M I

Det gick åt h'vete!! För få blåsor även denna gången. Så less på detta nu!!!

• LisaVäntar

Men jävla skit!!!!! :( Blir så galet besviken för din skull... Känns adoptionsförberedelserna bra då? Tusen ton kramar!!!

• M I M M I

Ja det gör dom. Men jag blir så trött på läkarna som aldrig kan ge ett ordentligt besked. Så länge de tycker att vi kan försöka för att det KAN finnas en chans att jag blir gravid (OBS ej föder ett friskt levande. Barn) blir det upp till oss (mig) att säga stopp, och leva med det beslutet. Det är jättesvårt! Jag känner inte att jag har den kompetensen, känner bara mig trött och less. Fattar du ngt av flummet?

Kram

• LisaVäntar

Usch ja, fattar verkligen.. Känns så orättvist att det inte lyckas när ni kämpar och kämpar och kämpar! Hade varit lättare att få veta att det aldrig kommer gå att få biologiska barn och kunna satsa helhjärtat på adoption.. Så jäkla jobbigt att behöva tänka, tänk om, hela tiden..

• M I M M I

Ja precis så! Tack för att du förstår! Kram

• LisaVäntar

Hoppas ni kommer fram till nåt som känns rätt för er båda, det är huvudsaken! Barn kommer ni ju få, frågan är bara i vilken form!!

• SoMa72

Mimmigumman, tänker på dig!

LisaVäntar, vet inte om vi lyckades baka nån bebis, blev bara tre ggr före äl, ingen nu på flera dar. Lite svårt med svärmor i rummet bredvid och barn i samma ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3