• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • un poco

Mimmi- om det är någon tröst så var mitt test blankt på Bim och svagt plus på Bim +3

• SoMa72

Tack för att du frågar. Testade minus idag på BIM-3, tror inte det tog sig tyvärr... Allt bra med er?

• LisaVäntar

Fick du plus innan BIM förra gången? Det är bra förutom lite kolik men nu är det inte så länge kvar till det ska bli bättre om man får tro BVC!

• SoMa72

Sist fick jag plus på BIM-5/6 tror jag, men då hade jag tagit Pergo och fått en Ovitrellespruta, vet inte om det bidrog? Sen vid de andra mf:en minns jag inte helt, tror jag hade svagt plus på BIM med nåt och svagt plus kanske på BIM-2 med nåt annat?

Oj, jobbigt med kolik, får hoppas att BVC har rätt och att det snart ger med sig.

• LisaVäntar

Då är det kanske inte helt kört? Är det helt naturellt nu, inga hjälpmedel? Jag har fått plus först efter BIM båda gångerna

• SoMa72

Inga hjälpmedel den här månaden, gyn hade julstängt så jag hade inte kunna göra vul, därav ingen pergo. Nä, helt kört är det väl inte förrän mensen kommer Men det är bättre på att ställa in sig på att tantskrället dyker upp.
    Åh, då är du kanske låghormonare? Oftast brukar man väl inte få plus efter BIM om man alltid fått plus före eller precis på? (syftar på mig själv nu)

• LisaVäntar

Blir det pergo nästa månad då? Jag har ju fått "mens" båda gångerna. Har testat för glatta livet innan BIM, fått negativt och gett upp, sen har jag fått en konstig blödning och börjat må skumt och sen testat svagt positivt först ett par dagar efter BIM.. Hur lång tid tog det att bli gravid de andra gångerna?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3