Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa jag tar den oxå på kvällen och ska börja ikväll :) hoppas nu det tar sig :)

Nej kräker gör du inte :)

• Bellas7

Puffar ner tråden lite :)
    Soffy har har det gått?
    Mimmi har dy testat såg ju att du har bim i morgon . spännande :)

SoMa och Meh84 vi ligger ju alla tre efter varandra så ska bli spännande när ska ni börja testa? Jag kan ju tidigast testa tio dagar efter ägglossningssprutan så nästa ons el torsdag. Jag har aldrig fått positivt innan bim-4 så det lär väl bli den 19 nåt jag kan börja hoppas på ett streck :)

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
    23 april -  Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
    26-27 april - MissT (MA dec-10)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79

• Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-13 12:55:46 följande:
    Jag vet inte riktigt när jag ska börja våga testa? Har ju inte fått plus före BIM ändå, bortsett fr förra månaden, tror det blev plus på BIM-1/-2... Obestämd Helst skulle jag vilja testa på en gång, men jag vet att det är galet tidigt Foten i munnen Vi kan ju testa på samma dag alla tre annars? Skrattande Vad tycker ni?
    haha ja det tycker jag men då måste du hålla dig till vi rimligt ligger på bim-4 eller nåt för du ligger ju två dagar före mig och tre dagar före meh84. Så klarar du att hålla dig hehe
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-13 13:47:12 följande:
    Vi måste ju liksom hålla ihop här inne.... Hjärta Sen försöker jag fortf att vara en evig optimist, tills jag blir motbevisad.
    haha gumman kommer du i håg förra månaden ... nej jag kan inte vara gravid, jag har inga symton det är kört och vem fick streck på stickan.. hehe hmm fast jag var likadan ju
  • Bellas7

Haha japp jag e så likadan :) neg på testen en vecka innan Bim och det är totalt kört tror man :))

• Bellas7

Snabbt :( första gången jag använde crione så trodde jag att jag var gravid för jag fick symtom. Jag fattade liksom inte att det var crionen. Då förklarade läkaren att det var nästan omöjligt att få symtom bara några dagarefter Ägglossning för det tar ju tid för ägget att fästa. Och symtom får man av hcg, då jag inte blev gravid så menade hon på att crionen kan ge hemska biverkningar. Hmm jag tycker inte de är så farliga men visst ömma bröst och halsbränna är vanligt.

Jag vill testa nuuuu fy vad länge det känns till den 20 :( Ush en hel vecka blää

Hoppas att det sig för oss nu, en liten julklapp

• Bellas7

Nej inga falska plus :) men den kan förskjuta mensen några dagar. Så jag får informationen att om jag inte plussat 14-15 dagar efter ett positivt ältest ( eller äl sprutan) så ska jag sluta med den.

Ja det e så skönt att vi alla är här och peppar varandra.

• Bellas7
    LisaVäntar skrev 2011-04-13 19:05:21 följande:
    Är det optimistiskt att testa imorgon om ÄL var runt den 1:a? Ingen reda på mensen än..
    klart du kan testa i morgon och redan idag faktist om äl var runt den 1 så e ju det 12-13 dagar sedan Testa på
    spännande
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3