Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
SoMa jag tar den oxå på kvällen och ska börja ikväll :) hoppas nu det tar sig :)
Nej kräker gör du inte :)
SoMa jag tar den oxå på kvällen och ska börja ikväll :) hoppas nu det tar sig :)
Nej kräker gör du inte :)
Puffar ner tråden lite :)
Soffy har har det gått?
Mimmi har dy testat såg ju att du har bim i morgon . spännande :)
SoMa och Meh84 vi ligger ju alla tre efter varandra så ska bli spännande när ska ni börja testa? Jag kan ju tidigast testa tio dagar efter ägglossningssprutan så nästa ons el torsdag. Jag har aldrig fått positivt innan bim-4 så det lär väl bli den 19 nåt jag kan börja hoppas på ett streck :)
BIM APRIL
9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
23 april - Leaeva (3 mf och ett x)
24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
26-27 april - MissT (MA dec-10)
BIM MAJ
1 maj - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)
VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
MCT79
Haha japp jag e så likadan :) neg på testen en vecka innan Bim och det är totalt kört tror man :))
Snabbt :( första gången jag använde crione så trodde jag att jag var gravid för jag fick symtom. Jag fattade liksom inte att det var crionen. Då förklarade läkaren att det var nästan omöjligt att få symtom bara några dagarefter Ägglossning för det tar ju tid för ägget att fästa. Och symtom får man av hcg, då jag inte blev gravid så menade hon på att crionen kan ge hemska biverkningar. Hmm jag tycker inte de är så farliga men visst ömma bröst och halsbränna är vanligt.
Jag vill testa nuuuu fy vad länge det känns till den 20 :( Ush en hel vecka blää
Hoppas att det sig för oss nu, en liten julklapp
Nej inga falska plus :) men den kan förskjuta mensen några dagar. Så jag får informationen att om jag inte plussat 14-15 dagar efter ett positivt ältest ( eller äl sprutan) så ska jag sluta med den.
Ja det e så skönt att vi alla är här och peppar varandra.
spännande
Sex dagar kvar lååånnggg tid
SoMa du får inte testa innan ( inte ens i smyg)