Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Blev en öl sen två glas vatten för mig, är skit trött vill hem o sova. Har inte haft mer bruna flytningar känns bra :)

Spännande att vakna i morgon och se om testen har blivit starkare :)

• Bellas7

Godmorgon alla
    Ush hur går det MCT har du fått sova något?

Själv så blev inte mina test starkare nu, så det var som jag beräknat. Man kan på clearblue se ett svagt men tydligt plus samma styrka som i går. På testlagret kom det ett streck men svagare än de i går så jag tror jag får göra dig sällskap SoMa denna gång tyvärr.

• Bellas7

Så vad tycker ni är man gravid eller inte...
    Testade i går ju och fick ett svagt men tydligt plus på tre tester, Bim-3 sen idag testade oxå fick samma plus på clearblue men lite lite svagare på testlagrets. Så är jag eller är jag inte gravid och om inte strecket blir tydligare så måste det vara ännu ett jävla tidigt missfall va?

• Bellas7

Meh84 jag blåser vad jag kan för att du ska få medvind men som sagt jag är ingen höjdare på det och det ser ut som vi får samma Bim nästa månad gumman

• Bellas7

Ush MCT tänker på dig så mycket. Kram

Jag hade mitt skit igår, tog test vid sju på kvällen och det var dubbelt så starkt, in till gubben och berätta den goda nyheten att det kanske funkar nu.

Vaknade i natt och trodde jag kissat ner mig men insåg att det var blod.... Så behöver inte säga att testen var jätte svagt i morse va. Så nu missfall nr fem --- VA FAN GÖR JAG FÖR FEL ....

• Bellas7

MCT ska verkligen tänka på dig på tisdag och hoppas hoppas att det kommer gå bra så du inte får för mycket ont. Kran

Havsklippan ohh kramar om.

Idag har jag fått illamående och mitt test har fördubblats är det inte ironiskt att det kommer när man blöder som värst. Orättvist

• Bellas7

Suger. Ja jag läste att det kunde bli blödning men inte missfall men mitt test borde vara starkt om det skulle vara något men det är fortfarande väldigt svagt.

Men hcg borde minska snart tycker jag så får se imorgon

• Bellas7

Mimmi .. Jag har varit hos svågern som fick barn igår samtidigt har jag haft kramper o blödningar... Jag orkat helt enkelt mer. Jag måste ge upp .. Klarar inte mer nu ,....

• Bellas7

MCT Du klarar detta bra gumman. Tänker på dig

jag själv har nog fasen inte upplevt en sån hemsk blödning, kramper innan och jag är ju kung på missfall nu. I går kom en stor klump ut i toastolen och jag blöder sjukt mycket.  Tre timmar gråtande på toan där jag ber min sambo att hitta en annan som kan ge han barn.

pratade med min läkare och hon tyckte det lät bra att jag blöde mycket då var i allafall slemhinnan fin så hon.... iallafall jag ska på behandlingen igen direkt och dit på fre för vul, Jag sa att jag inte orkade mer men hon var så j...la positiv så jag tänkte en gång till kanske. Jag ska börja men extra kvinnliga hormoner oxå denna gång för att få fram en bättre slemhinna. ush ja vi får väl se vad orken räcker till

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3