Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ush i dag är jag deprimerad, tog test i morse och var neg. Jag vet att det inte tog sig denna månad fast jag hade fyra ägg Ush jag är så trött på detta... :(
Ush i dag är jag deprimerad, tog test i morse och var neg. Jag vet att det inte tog sig denna månad fast jag hade fyra ägg Ush jag är så trött på detta... :(
Jag har tre MA bakom mig v 17, v12 v 10. Det sista året mf v 8 v 6 och ett x i v. 8.
Tänkar kommer upp hela tiden att nu är det slut jag orkar inte. Att ligga inne hos doktorn och de mäter och sedan kommer de fram till att hjärtat inte slår är det hemskaste man varit med om. Mina fall skrapning på två små tvilling flickor var det jobbigaste för den ena levde den andre död och de delade moderkaka så båda skulle vara döds innan v 20. Hemskt..,..,,
Jag lider så mycket med dig gumman
Har fått mer brunt i trosskyddet så har inga förhoppningar
MCT Ush det är så orättvist stackars dig gumman. Tänker på dig Kram
Pixan hmm du inte ta test? Ska du dricka vin, jag ska med på after Work idag och vet liksom inte om jag ska dricka eller inte. Jag har ingen mer flytning utan allt verkar bra just nu.
Jag går ju på Hormonbehandling och sprutar till mig ägg så får för det mesta toppchanser sen att det tar sig Haha ja du såg mitt schema innan. Men nån gång undrar man ju om man snällt kunde ta sig till vecka 12 med ett levande foster hmm det sliter som fasen på kroppen detta och mitt psyke.. Tankar hela tiden hmm ska testen visa negativa i morgon, blödning på g( vågar knappt gå på toa) och sen det värsta vul. Ska de se något ?? Lever det ??? Rätt storlek ???
Ja just nu koncentrerar jag mig på att testet ska fortfarande vara positiva i morgon annars nytt mf.
Hmm jag e sugen på vin Kramis
Ligger i sängen och deppar, ska iväg snart är inte sugen, magen är svullen som den brukar vara vid mens och har lite mensvärk. Har inte fler bruna flytningar än iallafall.
Hmm ska jag dricka vin eller inte?? Känslan att det ändå går åt helvete finns där ju
Mm ja jag vet, klart det ska men som sagt du vet själv. Orkar man en gång till...