• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Jag har panik! Mina bröst ömmar inte längre och i morgon är bim, är detta ett sådantdär klassiskt fall av "hade du inte tagit ett gravtest så tidigt hade du inte ens vetat om att  du var gravid fall?!" Å i morgon kommer mensen??

:(((

• Muffe80

Goooooda nyheter tjejer, killen kommer hem redan imorgon troligen!!!!!!!!!!

Hoppas nu ingen mens kommer!! Han kommer bli så ivrig. Han har totalt glömt bort att fråga om jag fått mens, så jag tror att han tror att jag haft det för när han åkte gnällde jag över att det inte tagit sig denna månad och att jag hade mensvärk...

Men tänk om jag testar och det är neg.... Vilken smäll....

• MCT79
    Muffe80 skrev 2010-08-26 14:53:35 följande:

Goooooda nyheter tjejer, killen kommer hem redan imorgon troligen!!!!!!!!!!

Hoppas nu ingen mens kommer!! Han kommer bli så ivrig. Han har totalt glömt bort att fråga om jag fått mens, så jag tror att han tror att jag haft det för när han åkte gnällde jag över att det inte tagit sig denna månad och att jag hade mensvärk...

Men tänk om jag testar och det är neg.... Vilken smäll....

Då kommer mensen och sen reser du dig men hjälp av oss igen ska du se! Jag håller alla tummar och tår!! Betyder detta att vi slipper vänta till i helgen?! :D
  • Muffe80

Ja vi alla kanske får reda på mitt test redan imorgon kväll och senast lördag morgon!!! Det ni :)

• sugarrush

Testa så fort han kommer innanför dörren! Är du efter BIM kan du ju testa när som helst på dagen ju!!!!

• Muffe80

Man kan testa när som helst på dagen alltså?
    funderar på att spara morgonurinet imorgon annars... vilket är bäst tror ni?
    Kan ju fan inte hålla mig flera timmar. Springer på toa varje timme numera :)

• Muffe80

Tänk om testet är neg... då kommer jag undra om det blitt bättre om jag hade morgonurin...

och om morgonurin inte visar ngt kommer jag tro att det är för gammalt och för kallt...

HAHA, låter som jag behöver flera test hemma Har bara ett CB just nu digitalt.

• sugarrush

Jag hatar det digitala. Jag är nog den enda som ogillar det.
    I min förra graviditet visade det fel antal veckor och jag blev så sjukt orolig att jag åkte till akuten och trodde jag fått missfall (detta var ett tag innan jag fick mf, då mådde fortfarande fostret fint). Läkarna på sjukhuset sade att CB hade kritiserats jättemkt för det testet för att det så ofta visade fel... De rekommenderade det själva inte.
    VARFÖR ha ett test som VISAR veckor över huvud taget när det ofta visar FEL???

• Muffe80

Just veckoindikatorn gillar jag faktiskt inte heller, jag kommer inte lita på den utan är mest ute efter ordet gravid
    Fattar inte varför indikatorn är bra, fatiskt! Ngt hum om kroppen har man väl?

• Muffe80

Jag gillade CB som visade om man var gravid eller inte, men de verkar inte tillverkas mer

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3