Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Den 16 ...... Shit jag bara skakar. .... Helt otroligt tänk om alla tre tar sig ...
Tre , tre , tre î
Den 16 ...... Shit jag bara skakar. .... Helt otroligt tänk om alla tre tar sig ...
Tre , tre , tre î
Men gumman det kommer du bli nu ju ... Tänk på tabletterna
Pixan och meh84
Jag vet inte inte hur det känns, har ju fortfarande svårt att ta till mig att jag är gravid. Jag räknar ner till den16 innan jag vågar tänka tanken mer, kan liksom inte ta mig till det just nu. Har läst att 40% försvinner en eller två trillingar så räknar med att det blir så. Men vet inte alls.
MCT i mars när jag hade min sista mens så var jag och gjorde vul på 8 dagen efter mens. Och hade fortfarande brunt kladd, men när hon mätte Slemhinnan så sa hon att den redan var tjock o fin, sen sa hon att en riklig mens innebär oftast att goda förutsättningar för ägget att fästa mån efter. Så tror på dig nu och på det ordentligt vid Ägglossningen hehe kram
Hoppas ni har det bra och jag räknar ner till era Bim.
Pixan Ja jag plussade på Bim -5 på kvällen så det var tidigt denna gång :))
Men jag tyckte inte testen var så starka, fast nu har de ju blivit svagare.... Vad tror ni? Och räknar jag då äl som 07 maj och bim 21maj? 
Hej flickor ( tanten ) jo jag tänkte jag testar ett äl test för att se hur mycket det ger utslag( testlagrets) och fast mina gravatickor blir helt vinröda så blev äl testet bara lika starkt som kontrollstrecket så det måste vara något fel på testlagrets ältest.
Haha SoMa sååå gammal är du inte gumman och du har lovat mig ett plus :)
Haha ett helt år yngre hehe