Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Haha se jag visste det :) Så då har du bara 11 månader kvar till 40 år OHH

• Bellas7

Haha försök inte :) du 39+ låter inte purungt heller :)))

Fast 38 låter ju inte såå ungt heller tyvärr

• Bellas7

Haha försök inte :) du 39+ låter inte purungt heller :)))

Fast 38 låter ju inte såå ungt heller tyvärr

• Bellas7

Nu e jag på väg hem tull en kompis som ska testa testlagrets ägglossningstester hon har även köpt Cb ältest så nu ska vi kolla :) uppdaterar snart

• Bellas7

Halloj nu är jag hos en kompis som har testat testlagrets ägglossningstester och Cb tester. I går fick hon ingen gubbe på sitt test men i morse hade hon ont och testade nu och fick en smaljgubbe på Cb. På testlagrets fick hon svagt streck ganska långt ifrån kontrollstrecket, helt sjukt ju. jag mailade till testlagrets och berättade att jag hade fått dåliga utslag på ältesten nu medans cb visar positivt. Så jag tror att när man ser ökningen så har man nog äl och sedan spelar det ingen roll om det når upp till kontrollstrecket eller inte. Så soma du hade nog äl innan så nu nedräkning till Bim :)

• Bellas7
    got2b skrev 2011-05-11 11:53:34 följande:
    Höll på att missa äl en månad pga testlagrets tester. Som tur är hade jag ett par tester kvar från billiga-tester den gången och dubbelkollade. Inte för att jag blev gravid ändå, men jag vet ju till framtiden att de är dåliga.

Jag har nästan tagit bort alla trådar jag följt nu. Bara denna och två andra kvar. Känns trevligast här inne (trots allas omständigheter). Visserligen är jag själv lite deppig och har varit det några veckor men det blir nog bättre snart.
    Ska träffa en god vän på lördag som har nästan samma bim som mig och jag hoppas så innerligt att båda plussar nu. Hade varit så bra!

Kram på er alla fina
    Jag ska hålla tummar och tår gumman att det blir ett plus :)
  • Bellas7

Bra att vi alla mailar dem, retar mig idag att jag köpte ju 28 st och har använt fyra, hmm men det e långt till v 13 så kanske får använda de senare. Men tröttsamt att de inte visar tydligt.

Natti Natti ps jag har ju beställt plus till er så ni får inte lämna något tillbax :) kramis

• Bellas7

Hej alla små toknissar. Jag har ju beställt plus till er och vill verkligen att ni får dem. Jag beklagar mimmi  det måste vara mitt fel tyvärr så jag antagligen inte hade rätt adress till plusleveransen eller så har den jävla tanten kapat leveransen till dig bläää.

Usch jag håller med missT att inga trådar är så bra så vi får helt enkelt smygläsa hos er tills vi kan ha en tråd tillsammans igen. Här är inget löjligt gnabb ;)

haha ps är det någon som behöver pergotime senare så har jag ett paket kvar Kram

• Bellas7
    MCT79 skrev 2011-05-13 11:32:09 följande:
    Kan det det möjligen vara så att den där j*la tanten jobbar på posten!? Å därför kom inte mimmis plus fram? Det skulle ju förklara en del kring posten i övrigt.....

Stora konspirationsdagen!

"Man är inte paranoid när folk faktiskt ÄR ute efter en!"
    haha stämmer

ja vill du ha så har jag ett paket kvar kram
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3