Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
mct hur starka är dina tester idag ?? tänk pergotimen kan ju ge fler hehe
mct hur starka är dina tester idag ?? tänk pergotimen kan ju ge fler hehe
soma kör nu så det ryker :))))))
Grattis MCT titta i mitt galleri haha jag fick starka tidigt hehe :) trillingar trillingar
Jag tog digitalt på äl+11 och fick 2-3v
Pixan jag var inne på femte kuren pergo så det finns hopp gumman :) tror att1/3 barnalbyl och progresteron hjälper till oxå. Jag vet att Trombyl el barnalbyl gör att ägget fäster lättare så håller tummarna gumman / kram
I går var jag o gjorde sista ul på kliniken och alla tre levde rövare i magen :) 11+4 så nu hoppas jag att det går vägen :)) vågar knappt ta ut något men ska nog berätta för svärföräldrarna idag då min mage är lika stor som en normal 20-22 v graviditet (så gissa om jag blir stor) man börjar ta in lite nu att man är gravid fast det känns konstigt. Att där är tre är ännu konstigare känns det som.
Hoppas nu att fler får plus :) kramisar
MCT jag hade inga symtom alls förrens v 7-8 och då bara varannan dag knappt det. Det kommer att gå bra denna gång
Mimmi pergo fixar det för dig gumman och du lär ha en söt mage på bröllopet :)) jag känner på mig att det är din tur nu
MCT vilken fin stegring :))) Grattis Gumman NU BLIR DET BÄBIS
MCT jag fick blod av crinonen hela tiden, det ligger liksom och skaver därinne. Super vanligt. Fortsätter det så svampbehandla dig
MCT jo det är det. Shit vilka problem jag har haft. Behandlat svamp en gång i veckan och annars blödning. Det är super vanligt. Man blir skiträdd när crinonen kommer ut rött brunt i klumpar men enligt läkaren var det en på fem som fick problem. Så köp Canesten vagitorerna 500 och behandla dig gumman. Det är ingen fara
SoMa håller tummarna för fina ägg :)