• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-09-07 10:08:03 följande:
    Det är ju supersnyggt Pilgrimmen! Ungefär sådär såg mitt ut 3 dagar innan BIM! Om några dagar kommer ditt streck vara superstarkt!
    Grattis igen! Har du räknat ut BF?
    Tusen tack. Helt fantastiskt, fast jag har nog inte fattat det än Är ju också någon dag innan bim så hoppas snart det blir starkare, annars kommer jag vara skit nojjig för mf. Ska köpa mig ett till cb och ta imorgon för gubben vågar inte riktigt tro på svaga plus! Så hoppas att det är starkare då
    Japp Bf är 18/5-11 enligt fl.
  • sugarrush

Kolla i mitt galleri så kan du ser hur mina streck utvecklades. I början av graviditeten ökar inte hcg-hormonet så fort, men om 2-3 dagar kommer du ser stor skillnad.

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-09-07 10:16:03 följande:
    Kolla i mitt galleri så kan du ser hur mina streck utvecklades. I början av graviditeten ökar inte hcg-hormonet så fort, men om 2-3 dagar kommer du ser stor skillnad.
    Vilka härliga bilder Men man ser allt någon skillnad på dagarna. Precis som det ska vara..Shit va spännande :)
  • sofy
    Pilgrimmen skrev 2010-09-07 10:14:47 följande:
    Tusen tack. Helt fantastiskt, fast jag har nog inte fattat det än Är ju också någon dag innan bim så hoppas snart det blir starkare, annars kommer jag vara skit nojjig för mf. Ska köpa mig ett till cb och ta imorgon för gubben vågar inte riktigt tro på svaga plus! Så hoppas att det är starkare då
    Japp Bf är 18/5-11 enligt fl.
    Jag fattar fortfarande inte och ja går in i v 8 imorn ;) Haha!

Jaa, varannan dag höjs ju HCG i början så i övermorrn kommer de va stor skillnad, men kör på ett imorn också vetja! :D

Gud va rooligt! Grattis än en gång!
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-09-07 10:34:03 följande:
    Wow! Vecka 8! Tänk vad tiden går fort!
    Jag går in i vecka 8 i helgen, när jag är i New York!
  • sugarrush

... och jag fattar det VERKLIGEN inte. Jag glömmer faktiskt av det ganska ofta.

• Pancakes

Skönt att tiden går fort! Minns när man var gravid och tyckte det kändes som en eeeevighet till vecka 12. Nu tror jag inte det skulle kännas likadant.

En liten fråga...ni andra som tar ÄL-test, har ni sex flera dagar i rad så fort ni får utslag på stickan eller kör ni varannan dag-metoden? Eller bara den dagen ni får utslag eller dagen efter? Sexlusten är inte superstor just nu pga jobb och annat så vill inte "tjata ut det" liksom.

• Pilgrimmen
    sofy skrev 2010-09-07 10:34:03 följande:

Jaa, varannan dag höjs ju HCG i början så i övermorrn kommer de va stor skillnad, men kör på ett imorn också vetja! :D

Gud va rooligt! Grattis än en gång!
    Haha åh vecka 8 redan?? Haha tyckte det var nyss du fick plusset Skoj att tiden inte sniglar sig fram iaf, haha!!

Haha jo testmoman som man är lär jag testa ett redan ikväll igen och imorgon och i övermorgon Men testen här hemma måste ju ta slut, hihi! Har beställt ett digitalt iof som jag tänkte ta på torsdag då min troliga BIM är

Tusen tack!! Känns ju som sagt ganska ofattbart!
  • sugarrush
    Pancakes skrev 2010-09-07 10:53:43 följande:
    Skönt att tiden går fort! Minns när man var gravid och tyckte det kändes som en eeeevighet till vecka 12. Nu tror jag inte det skulle kännas likadant.

En liten fråga...ni andra som tar ÄL-test, har ni sex flera dagar i rad så fort ni får utslag på stickan eller kör ni varannan dag-metoden? Eller bara den dagen ni får utslag eller dagen efter? Sexlusten är inte superstor just nu pga jobb och annat så vill inte "tjata ut det" liksom.
    Vi hade sex en gång om dagen. Det tog sig.
    Det var långt ifrån passionerat, mest oromantiska snabbisar i produktivt syfte... vi höll väl på i fem-sex dagar tror jag.
  • Pancakes
    sugarrush skrev 2010-09-07 11:03:31 följande:
    Vi hade sex en gång om dagen. Det tog sig.
    Det var långt ifrån passionerat, mest oromantiska snabbisar i produktivt syfte... vi höll väl på i fem-sex dagar tror jag.
    Jag orkar inte hålla på så varje månad. Det tar verkligen död på glädjen och spontaniteten och är precis motsatsen till rådet alla ger om att man ska slappna av. Men vad ska man göra??? Jag är lite vilsen just nu och står och väger mellan att skita i ÄL-tester och låta allt vara (men då tar det tid...) eller försöka pricka in rätt så har man i alla fall gjort allt man kan.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3