Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Spännande meh84 hur har det gått
Spännande meh84 hur har det gått
SoMa hur har det gått?
Grattis Havsklippan :) och missT hehe jag e ju inte så chockad som jag sa i den andra tråden :)
Vi saknar er andra, och vill så gärna att ni får plus nu kram
Happiest tack :) nej jag har ingen blogg även om jag har skrivit ner massor redan, men borde kanske öppna den för folk som vill läsa. Just nu är jag så fokuserad på att allt ska gå bra och att jag ska ta mig genom de värsta veckorna och vill verkligen att alla tre ska överleva men vågar inte lite på något än.
Just nu har jag en hård klump på magen och huden spänner mycket. Har vul igen på måndag då är jag 9 fulla veckor och hoppas verkligen att allt är bra med alla mina tre :)
Hej alla En uppdatering i från oss ( mig och de tre små) var på ul i går en snabbis men kunde konstatera att alla tre levde och var lika långa. 21mm och var enligt vul ca 8+5 igår och jag var 9+0 enligt ältest så stämmer ok.
Känns skönt och har nu nedräkning tills v 12.
MCT det är bra att du känner något i äggstockarna av pergon då gör de de vad de ska :))
Saknar er alla och vill se flera plus i tråden. Grattis Havsklippan :) hoppas plusset var starkt i dag så gubben ser det oxå.
Lisalängtar hoppas orken kommer tillbax snart kram
Mimmi håller tummarna på att du får hormonhjälp hos doktorn så det skyndar på lite, det är verkligen din tur nu.
SoMa ska inboxa dig senare men var har du strecket du lovat mig. ???
Pixan hur är det gumman ?
SoMa har du pergo denna månad?
MCT jag fick äl 6-7 dagar efter sista tabletten så håller tummarna nu :)
Hej alla ni Goa
En liten uppdatering från mig. Jag är 10+1 idag och gjorde ul förra fredagen (9+4) allt såg bra ut då fast det var snabbtitt. Han mätte bara ett foster. jag ska till smv i morgon och kolla skiljeväggarna på alla tre i morgon. Så nytt ul då. Det konstigaste är att fast min mage växer och känns tung och jag mår illa så kan jag inte ta till mig att jag är gravid, jag tror fortfarande inte detta kommer gå vägen. Vi ska göra kub den 22 juni och jag är då 12+2 om allt går bra. Jag vågar inte berätta nu, inte efter kub heller för tänk om det händer något i v 14 ? Usch har ju haft 3 MA så jag är nog totalt bränd. Jag är rädd att bry mig för mycket och sedan bli skit ledsen. Vad tycker ni? Ni har ju alla varit i samma sits. Ska jag våga berätta för familj o vänner fast de inte ens vet om att vi försöker?? Hoppas det inte gör något att jag gnäller lite här men ni förstår min sits ju.
Hoppas så att ni alla får plus och som sagt jag har ett paket pergotime jag gärna ger bort Kram
Tack MCT men det är så svårt att ta till sig,
Du gumman jag hade oxå tydliga känningar denna gång av äl och du hade pergo va hihi hoppas du inte har något emot 2-3 st ;)
Tack Sofy ja jag är lite rädd att jag lär vara den förvirrade mamman på bb som säger trillingar nej det vet jag inget om :)